Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sinilind

Sinilind

13-04-2011 om 19:57

Wie heeft ook problemen met de nieuwe versie van de iphone app?

Bij mij werkt de instelling "1 dag" tonen in
De settings niet meer. Ik vind het ZOOOO enorm irritant, om ipv reacties van de laatste 24 uur moet ik me daaaaagenlang draden heen worstelen

Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

15-04-2011 om 11:06

Ja, dat heb ik ook. Maar ik keek soms niet iedere dag, en dan kon ik dus niet meer zien of er antwoord was op een vraag van mij...

Zou je het ook zo kunnen instellen dat je maar 5 dagen ofzo ziet? (En zo ja, hoe dan?)

De Programmeur

De Programmeur

15-04-2011 om 11:12

Instellingen

Hoi,

je kunt in de Instellingen app van Apple bij de OO instellingen vertellen hoeveel dagen je wilt zien. 5 Dagen kan ook, dan vul je in het eerste veld 5 in.

Huib.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

15-04-2011 om 23:41

Heb 0 staan in instellingen, maar

sinds ik Ouders Online heb geüpdatet op mn iPhone heb ik ook dat ik iets van 7 dagen te zien krijg in plaats van alleen de postings van vandaag. Heb spijt dat ik geüpdatet heb

De Programmeur

De Programmeur

16-04-2011 om 05:29

Nul is zeven

Alles kleiner dan 1 en groter dan 7 wordt 7. Een 0-dagen instelling wordt dus geïnterpreteerd als "geef mij berichten van de laatste 7 dagen". Klinkt als een faudje, of niet? Lijkt mij beter dat
< 1 -> 1 & >7 -> 7, oftewel alles wat kleiner is dan 1 wordt 1 voor genomen.

Ik zal ook het invoerveld aanpassen zodat je geen 0 meer in kunt typen.

Ondertussen kun je het "Aantal dagen" veld op 1 zetten.

Huib.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

16-04-2011 om 10:03

Bedankt

voor de tip; scheelt een hoop!

Ben blij met nieuwe versie

Wauw, op de iPad ziet het nu heel gelikt uit. Super!

Groeten,
ekeim

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Idd mooi, maar.....

De nieuwe versie is erg fijn op de iPad. Het enige nadeel vind ik dat je alleen maar kunt reageren in de portrait stand (rechtop) terwijl ik de iPad bijna altijd in landscape (andersom dus) gebruik. Misschien iets voor een volgende versie?

De Programmeur

De Programmeur

19-04-2011 om 18:52

Mogelijke oplossing sinilind

Sinilind, als je de OO app op één van de nieuwere iPhones/iPods of een iPad gebruikt moet je denk ik wel de app sluiten en opnieuw starten voordat de instellingen opnieuw gelezen worden door de app. (Dit vanwege de nieuwe multitasking mogelijkheden van iOS op die apparaten.)

De Programmeur.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.