Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Geerdien

Geerdien

30-04-2012 om 12:01

Wie herkent dit computerspel?

Een tijd terug heb ik op de computer (via internet, zo'n spelletjes site) een spelletje gespeeld. Ik kan het nu nergens meer terugvinden! Wie kan me helpen?
Het was een spel waar je een mannetje was die de waterleiding moest gaan repareren van een dorp dat zonder water zat. De waterleiding was ergens 'gebroken' of geblokkeerd. Je moest dan een weg terug lopen door oa de bergen en langs de waterleiding, waar je telkens langs constructies kwam met radartjes, hendeltjes, waterloopjes enz (een puzzeltje om het juiste hendeltje, radartje zo te zetten dat het water weer door zou lopen). Het was een rustig spel (dus niet rennen en schieten enzo). Meer een soort puzzelspel.
Wie herkent dit spel en weet hoe het heet en waar ik het kan vinden op internet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klinkt als samorost

Samorost dus.
http://amanita-design.net/samorost-1/
Mocht dat het niet zijn, dan heb je in ieder geval een ander leuk spel in hetzelfde genre gevonden!

Geerdien

Geerdien

01-05-2012 om 14:47

Nee, dat is het niet

Samorost ziet er leuk uit (ga het zo even proberen!) maar is niet het spel dat ik zoek! Dat was was helderder van kleur en 'kinderlijker' getekend. Beetje zoals Hapland, maar de mannetjes waren niet zo klein.

rosa

rosa

02-05-2012 om 09:39

Caroro

En bedankt voor het ophouden van mijn werkdag: ik moest natuurlijk eerst dat spelletje uitspelen. Gelukkig was het goed te doen Nu dan toch maar aan het werk. En misschien straks deel 2 spelen...

Geerdien

Geerdien

02-05-2012 om 13:36

Rosa

Waar kan ik dat spel vinden? Google leverde mij niets op. Ben zo benieuwd of dit het nou is!

rosa

rosa

02-05-2012 om 16:33

Hier

met het linkje van Caroro: http://amanita-design.net/samorost-1/

Maar het is niet iets met waterleidingen, dus niet wat jij zocht. Maar wel leuk, niet moeilijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.