Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

oregano

oregano

17-06-2011 om 19:34

Wie kan mij helpen mijn garmin weer te herstellen na prutsen met updates...

Ik wilde nieuwe kaarten downloaden. Heb de city navigator 2012 via een torrent gedownload en heb ook kaarten gekopieerd via map source. Dit omdat er gisteravond ineens geen kaarten meer opstonden. Nu wel kaarten maar nu kon ik geen adres meer invoeren. Bleef zeggen: zoeken in alle steden en volgende scherm vroeg hij om huisnummer.
Ik heb nu zoveel heen en weer geprutst, wie kan mij op afstand helpen om het weer goed te krijgen? Of wie weet er iemand omgeving Groningen die wil helpen tegen een vergoeding?
Ik ben nu de hele dag al bezig en mijn hoofd staat op knappen..
Thanks.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

17-06-2011 om 21:09

Ja, het is een crime.......

en ik kan het ook niet loslaten, heb me erin vastgebeten. hopeloos.....Maar ik ben bij nieuwe rotondes nu al bijna 2 keer tegen iemand aangereden...
Dus dat was mijn beginpunt dit te doen.

oregano

oregano

18-06-2011 om 11:40

Pelle

Ik rij niet blind maar soms heb ik bepaalde rorondes al tig keer gereden en die zijn dan ineens anders (bv bij leek en buitenpost) en dan is het handig als ik dat van te voren zie op mijn garmin.
En aangezien ik aan het downloaden ben geweest via een torrent zijn die forums niet zo scheutig met antwoorden, meestal is het zelfs verboden daar zo'n vraag te stellen...

oregano

oregano

19-06-2011 om 12:29

Gelukt dankzij buurman

Hij heeft alles eraf gehaald en een nieuwe kaart erop gezet via een micro sd kaartje. Gelukkig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.