Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

costa

costa

09-11-2011 om 09:48

Wii dansen

Mijn dochter wordt binnenkort 8 en ik wil haar een dansspel geven voor de WII. Maar welke is leuk en geschikt voor haar leeftijd? Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dances

Dances

09-11-2011 om 10:35

Just dance

Wij hebben just dance2 maar volgens mij is just dance 3 ook net uit. Het voordeel is dat je hier geen mat bij hebt en je vrij kan bewegen. Ik vind het zelf ook erg leuk.

blossom

blossom

09-11-2011 om 15:17

K.ersje

Eerste is ook wel leuk, maar op 3 staan weer net de wat recentere en hippere liedjes. Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden. Ik zou voor 3 gaan.

toja

toja

09-11-2011 om 15:45

Met meerdere

volgens mij kun je met nr 1 niet met meerdere personenen tegelijk dansen. Dat kan met 2 en 3 wel.
K.ersje, het loont wel even de moeite om te zoeken. Ik heb nr 2 een tientje goedkoper dan nr 3 op internet kunnen bestellen.

costa

costa

09-11-2011 om 20:19

K.ersje

Geeft niets hoor dat je m´n draadje ´gebruikt´. Ik had ook al naar Just dance nr.1 gekeken, maar het loont dus wel de moeite om even te zoeken. Bedankt voor de antwoorden!

toja

toja

09-11-2011 om 21:17

K.ersje

Hoi,
Ik heb het bij de intertoys gekocht.
Volgens mij krijg je nu ook nog korting.
En anders gewoon eens googlen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Faith

Faith

10-11-2011 om 15:29

Just dance 1

Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag van mijn kids. je kunt met 4 personen dansen waarbij de bewegingen gemeten worden. Maar het kan ook met een hele groep. Hartstikke leuk.Volgens mij een prima cadeautje. Leuke liedjes ook wel. Ook de kinderen vinden ze heel leuk. Dat het oudere nummers zijn klopt wel, maar dat is niet heel erg.
Klopt het overigens dat de figuren die op het scherm te zien zijn niet heel scherp zijn, of ligt dat aan mijn tv??? Faith

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.