Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nasha 1st

Nasha 1st

20-12-2009 om 15:24

Wii, dvd en upc box op tv

Hoe doen jullie dat met alle stekkers? Nu moeten wij steeds de DVD en Wii stekker verwisselen als we de 1 of andere willen gebruiken, maar is er een soort verloopstekker zodat ze allebei aangesloten kunnen blijven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MII

MII

20-12-2009 om 16:15

Nee

Wij hebben wel zo'n stekker, maar het werkt niet. Er mag maar één stekker (dus of WII of DVD) tegelijk in zitten, anders werkt het niet. Vraag me niet waarom, ik snap het ook niet.

Puck2

Puck2

20-12-2009 om 19:05

Nasha

Onze t.v. heeft 2 scartaansluitingen. Op de ene zit UPC en op de andere zit een verdeeldoos voor scart met 3 of 4 aansluitngen (1 met DVD en met Wii en 1 met video) Van die laatste kun je er dan maar 1 tegelijk gebruiken, maar dat is natuurlijk nooit een probleem. Dat verdeelblok kan je bij iedere elektronica kopen en volgens Puckman ook bij Zeeman enz.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-12-2009 om 22:19

onze tv heeft dus ook 2 scarts....ga meteen op zoek naar zo'n stekker!

Suzanne

Suzanne

21-12-2009 om 08:15

Scart schakelbox

Kies je voor zo'n scart schakelbox, kies er dan eentje met knopjes zodat je de ene aan kunt laten staan en de andere uit kunt zetten. Wij hadden eerst ook zo'n goedkope (gekocht bij de Wibra) maar daarop stoorden de apparaten elkaar.
Wij hebben nu deze, door die knopjes aan de zijkant werkt dat wel goed: http://kabeltje.com/images/HQSS0057.JPG

Suzanne

Suzanne

21-12-2009 om 08:17

Oh ja, de kosten..

Zo'n ding kost tussen de 15 en 20 euro.

Puck2

Puck2

21-12-2009 om 11:53

Wij hebben hier zo'n goedkope

Inderdaad van de Zeemand of de Wibra en die voldoet prima, geen storing of wat dan ook.

Nasha 1st

Nasha 1st

22-12-2009 om 16:52

We hadden

er nog 1 liggen, maar helemaal in orde is hij niet, het werkt wel....maar ik ga wel op zoek naar een andere! weet nu dat het werkt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.