Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Anna3

Anna3

19-01-2009 om 09:44

Wii fit

Hallo,
Mijn vriendin heeft een Wii Fit en mij lijkt het ook een ideaal ding, want ik houd niet van de sportschool.
Alleen, wij hebben geen tv (kijken af en toe tv via de computer, een apple mac), terwijl de Wii Fit op een tv moet worden aangesloten.
Weet iemand of de Wii Fit met een 'tussending' ofzo toch op de apple aangesloten kan worden?
Of zijn er andere, vergelijkbare apparaten die op een mac kunnen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kringloop

waarom haal je niet bij de kringloop een goedkope tv om je wii op aan te sluiten.

O vergeten

wij hebben ook een wii en ik vind het een super ding!

Inderdaad

Voor een appel en een ei schaf je tegenwoordig zelfs een nieuw tv-tje aan. Uit ervaring kan ik spreken dat de Wii fit echt heel leuk is. Ik heb nog spierpijn van gisteravond (joggen, boksen, buikspieroefeningen, hoelahoepen....).

Duidelijkheid

Even voor de duidelijkheid, want ik heb het gevoel dat je wat mist.
Aan een wii fit alleen heb je niet genoeg. Je zal de WII moeten aanschaffen (250 euro) en kunt dan als accessoire de WII fit gebruiken (90 euro). Daarnaast zal jij dan dus ook nog een tv nodig hebben.
Daarnaast is het met WII fit hetzelfde als al die andere apparaten, die je kunt kopen voor thuis. Heb je de discipline om het te blijven gebruiken of staat het na een maand weg te stoffen (zoals hier)?

Klopt lies

Dat had ik er inderdaad wel bij moeten vermelden. Alleen met een Wii fit ben je er helaas nog niet. Het voordeel van een Wii fit in tegenstelling tot de andere apparaten waar Lies op doelt, is dat de Wii je blijft uitdagen om je prestaties te verbeteren. Het werkt in mijn geval bijzonder motiverend (en iedereen die mij kent weet dat ik met nog geen tien stokken naar de sportschool te bewegen ben). Maar dit lijk ik tot nu toe aardig vol te houden (nu een paar maandjes).

tonny

tonny

19-01-2009 om 11:25

Wii fit

nog steeds niet gevonden, elke winkel die we tegenkomen meldt 'uitverkocht' en dan mogen we op de wachtlijst. Tot nu toe tevergeefs.

Iemand nog een wii fit gezien??

tonny

Saturn

In Groningen..... maar da's niet om de hoek bij jou !

Wachtlijsten

idd overal lange wachtlijsten, ik had me begin vorige week ook bij veel bedrijven ingeschreven en altijd weer die reactie dat het wel lang zou gaan duren voor ik aan de beurt was.

maar donderdag werd ik al gebeld door de Marskramer, daar hadden ze er 2 binnen gekregen terwijl ze daar bijna geen wachtlijst hadden, ik kon er daar een kopen. mensen verwachten niet dat ze bij de marskramer ook een wii kunnen kopen.

ik heb gehoord dat bij de mediamarkt in rotterdam er ook wat te koop waren.

groetjes
Gruffalo

Claudia B

Claudia B

19-01-2009 om 16:52

Online

Ook ik wilde graag een wii fit. Maar overal uitverkocht.
Toch bleef ik regelmatig op de site van Intertoys en Bart Smit kijken of ze daar weer beschikbaar waren. En ineens ....... bij de intertoys weer leverbaar! Ik snel hier de winkel gebeld of zij ze dan ook hadden, maar dat was niet zo. Snel besteld via de site en de volgende dag in huis binnen 2 uur was het trouwens wel weer uitverkocht.
Echt mazzel gehad dus. Maar ze zijn dus bij die winkels online eerder weer op voorraad dan in de winkels!
Groetjes, Claudia

Anna3

Anna3

19-01-2009 om 21:56

Ja ik miste wat, lies..

want dat wist ik niet, dat je eerst de basis Wii zeg maar moet kopen. Dankje voor dat ontbrekende stukje.
Tja daar ben ik ook wel een heel klein beetje bang voor, dat ik de belangstelling verlies zodra het nieuwtje eraf is.

Anna3

Anna3

19-01-2009 om 22:07

Sophie

Wij hebben van Apple een laptop en een G4 geloof ik. Maar als ik dus wil Wii'en dan heb ik ook een lcd-tv-scherm nodig, begrijp ik (als ik geen tv wil).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.