Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

02-02-2011 om 13:21

Wii met iemand anders online

Mijn zoon en zijn neefje willen wii'en op de wii samen maar we komen er totaal niet uit hoe dit moet. Iemand een idee of handig stappenplan kunnen googlen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

02-02-2011 om 17:14

tonny

tonny

02-02-2011 om 21:13

Mijn dochter

is weleens online op de Wii, met een vriendin elders, ik zal eens informeren hoe dat werkt.

dc

dc

03-02-2011 om 11:20

Weet niet

ik heb het nog nooit geprobeerd

Ik hoopte dat je het daar kon vinden. Even wachten op een reactie van iemand die het echt doet dus!

Ook niet

Wij hebben de wii wel online (om up te daten) en de meiden hebben wel eens een poging gedaan om met iemand anders te wii-en maar ons is het niet gelukt. Die anderen met wie ze wilden spelen zijn wel online met neefje en nicht. Maar die konden ons dus ook niet vinden, te pakken krijgen of hoe je het ook noemt.Je moet elkaar accepteren,zover waren ze wel.Maar toen liep het mis. Het is ook lastig, je moet elkaar bellen en zeggen ik doe dit en jij doet dat etc.etc.en dan moet je beiden nog alles goed doen.Voor die anderen (kinderen van mijn vriendin) heeft een computernurd het ingesteld ooit, die verbinding met die neef en nicht.
Ik weet wel dat het op dat moment om mariokart ging. Dan kun je het met z'n 4en spelen, jij 2 en die anderen 2.
Maar ons is het dus niet gelukt toen. Ondertussen hebben andere spelen meer hun aandacht....
groeten albana

soepstengel

soepstengel

06-02-2011 om 11:45

Aangesloten zijn op de computer

en dan naar wii home menu en daar staat internetkanaal dan moet je verbinden doen en dan voltooien? En je meot draadloos internet hebben.
Zegt zoon... dus of je er verder mee komt? Ik weet het zelf niet.
Bij ons heeft grote neef het gedaan.

Nee dat is het niet

Wat jij omschrijft soepstengel hebben wij al. Ik had het er gisteren met schoonzus over (ook wii-speler) en onze wii is al online. Ze kunnen er spelletjes kopen (met creditcard die ze niet hebben) en punten verdienen in onlinespelletje (die je niet deelt dus met anderen) en daar kan je dan extra poppetjes ofzo voor je eigen spelen mee 'winnen' en je kan up-daten. Maar nergens iets over spelen met een ander samen.
Schoonzusje zou zich thuis in de gebruiksaanwijzing verdiepen.Ik zie haar vanmiddag.....(moet jongste ophalen, die logeert daar) mocht het iets opleveren dan horen jullie het.
Jongste leek het ook geweldig om met neefje te spelen als hij thuis is.
groeten albana

Aanvulling

Schoonzus had geen tijd gehad om de gebruiksaanwijzing door te spitten. Mochten we er alsnog uit komen zal ik het hier neer zetten oke? Schoonzus is op zich best erg goed in p.c. en spelpc geval-dingetjes.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.