Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

tube

tube

28-11-2011 om 09:21

Wii poppetjes allemaal hetzelfde, hoe kan dat?

We hebben sinds kort een nieuw wii spel. Het is de familie trainer met mat.

Nu heeft een van onze kinderen waarschijnlijk ergens aan gezeten en nu zijn alle wii poppetjes het zelfde geworden.

Ze kan niet goed na vertellen wat ze gedaan heeft maar dit is wat ze zegt:

Eerst hebben ze wii familie trainer gedaan. Daarna wii sports en hebben ze daarna alle wii poppetjes naar het plein gestuurd. (ik weet niet wat dat inhoudt).
Of het probleem daarna ook direct gekomen is weet ik niet, ze zijn er toen mee gestopt.

Onze andere dochter wilde een paar dagen later met mij dat spel doen en stond er raar van te kijken dat alle poppetjes gelijk waren.

Vervolgens heb ik de opdracht gegeven aan dochter 1 om al die poppetjes weet terug te halen, maar dat heeft nog niets opgeleverd.

wie weet waar onze normale poppetjes gebleven zijn?

Ik ben benieuwd

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tube

tube

28-11-2011 om 09:23

Iets te snel verzonden...

Alvast bedankt voor jullie meedenken

Tube

tube

tube

28-11-2011 om 18:53

Hmmm, nog niet veel reacties

Is er echt niemand die dit bekend voor komt en kan oplossen???

Ik wacht nog even af

Tube

sinas

sinas

28-11-2011 om 21:49

Gokje

ik ken het probleem niet, maar ik denk dat je sowieso naar je wii-instellingen moet, dus niet via je spel. Daar kun je je poppetjes uiterlijk aanpassen en kennelijk hebben ze daar iets gedaan.

tube

tube

30-11-2011 om 08:57

Dat hebben we al geprobeerd...

Maar tot nu toe heeft dat niet opgeleverd. Bij andere spelletjes heeft hij wel de normale poppetjes maar bij dat ene spel gewoon niet.

Ik zal misschien iets over het hoofd gezien hebben bij het terug plaatsen dus ik ga het sowieso nog een keer proberen.

Iemand verder nog ideeën?

Tube

tube

tube

30-11-2011 om 09:19

Gelukt

Ik heb ben eerst iedereen bij elkaar gaan fluiten. Er miste niemand dus kon dat ook niet het probleem zijn. Vervolgens ben ik gaan zoeken in de instellingen. Ik kwam er achter dat de gegevens van elk spel opgeslagen werd dus heb ik gewoon het spel gewist. Toen het spel opnieuw opgestart, alsof het de eerste keer was. Toren deed hij het weer normaal en konden we weer gewoon met de eigen poppetjes spelen.

Bedankt voor jullie hulp!

Tube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.