Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-08-2010 om 12:26

Word-tekst bewerken

Ik heb een vragenlijst in Word via email ontvangen die ik moet invullen en dan weer via email terugsturen maar als ik deze probeer in te vullen krijg ik een foutmelding en wordt Word (ik heb Word 2000) afgesloten. Ik heb de vragenlijst eerst ook al opgeslagen maar bewerken kan dus niet. Iemand raad? Uitprinten en handmatig invullen is geen optie! Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

14-08-2010 om 13:07

Te oude versie?

Misschien is het document wat je toegestuurd hebt niet geschikt voor Word 2000, maar alleen geschikt voor Word vanaf 2003? Of het is beveiligd.
Je kunt proberen een tweede lege Word file te openen naast de vragenlijst en met copy en past de vragenlijst te overhevelen naar het nieuwe document .
Of download Open Office (gratis) en kijk of het daar wel mee lukt.
Primavera

Primavera

Primavera

14-08-2010 om 13:11

Nog een mogelijkheid

Vanwege duistere veiligheidsprotocols die het leven van de Windowsgebruiker zuur maken, zijn bepaalde acties vaak beveiligd tegen veranderingen als je een file gewoon open klikt. Maar als je eerst het Word programma met je rechtermuisknop aanklikt en opstart als administrateur zijn er minder blokkades.

Rob

Rob

14-08-2010 om 20:39

Wordviewer download om document te kunnen lezen

Zo te zien heb je een te oude versie van Word. Jou versie is toch al weer 10 jaar oud. Je kan om het bestand te open de wordviewer downloaden en installeren. Dan kan de tekst kopieren en plakken in jou word , invullen en weer terug mailen. Wordviewer kan je downloaden via volgende link http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac
Rob

Elisa Gemani

Elisa Gemani

15-08-2010 om 15:33

Word

Dank jullie voor de tips! Het is uiteindelijk gelukt door de vragenlijst te kopieren en in mijn versie van Word te plakken en te bewerken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.