Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wordfeud fans?

Ook zo'n wordfeud fan? Zeer verslavend. Misschien leuk om hier usernames te melden zodat je met andere forummers kunt spelen. Ik ben gonniegans.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kastanjet

kastanjet

03-11-2011 om 07:23

iKarin1965

Prakje

Prakje

03-11-2011 om 08:18

Ja!

Ik ben Pragati_db

grt Prakje

ik-savon. (er is ook een ik-savon zonder punt, maar ik ben met punt)

Snoodaard

Snoodaard, uiteraard.

Tot wordfeud, Snoodaard

Ik heb jullie allemaal uitgenodigd

en ik win graag, haha!

pooh bear

pooh bear

03-11-2011 om 19:33

Leuk wordfreud ik speel ook onder de naam noblesse68

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

nikje

nikje

03-11-2011 om 19:58

Zo leuk

Ik ben nikjel

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

gonniegans

gonniegans

03-11-2011 om 22:13 Topicstarter

Leuk al die uitnodigingen

leuke verassing zo 's ochtends vroeg, nu kijken wie wint

Sawo

Sawo

08-11-2011 om 19:32

Nog een fan

gebruikersnaam woordwolff

Vanavond

of vanmiddag nodig ik de rest uit. Gisteravond zat ik met 28 mensen tegelijk te spelen, eigenlijk natuurlijk een beetje van de gekke, maar het is zo leuk!

meeuw

meeuw

13-11-2011 om 13:44

Wie wil met mij?

Dringend behoefte aan wordend spelers! Mijn naam: znieh

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Meeuw

uit zelfbescherming heb ik geen internet op mijn mobiel, alleen thuis via WiFi (gelukkig werk ik maar 1,5 dag). Vanavond wil ik je best uitnodigen hoor, je mag mij ook uitnodigen via ik-savon. (vooral die punt).

Ik nodig ook gewoon willekeurige mensen uit trouwens, dat resulteerde gisteren in 32 spelletjes tegelijk. Beetje veel.

Bloemetje11

Bloemetje11

14-11-2011 om 13:17

Nog een fan

Snow5. Wie wil spelen, roept maar......

Leuk

Ik ga jullie ook opzoeken. Wil alleen m'n nick niet helemaal verklappen maar hij eindigt op een x

864 punten

Gonniegans heeft met één woord 864 punten behaald! Applaus voor haar.

Snuggle's

Snuggle's

20-11-2011 om 02:39

Wauw!

Dat is een hoge score! Op een random bord neem ik aan?

Snuggle's

gonniegans

gonniegans

20-11-2011 om 21:31 Topicstarter

Geluk hoor

Was idd een nieuw record voor mij, maar puur geluk!! En ja, op een random bord met allemaal TWs DWs enz boven elkaar.

En nog even

toen wilde Gonnie niet eens verder spelen want het was niet spannend meer, haha! Ze heeft opgegeven en daardoor heb ik het spelletje ook nog gewonnen. Het woord was overigens "eureka" en ik zit nu alsmaar te kijken of ik dat misschien ook een keer dan maken.

Nou...

ik speel nu een paar dagen wordfeud, oa met enkele die hier genoemd werden
in het begin vond ik het wel grappig, om 'live' met anderen te spelen. maar waar ik me aan begin te storen is dat er de meest rare woorden voorkomen. Ik heb zelf een goede woordenschat maar wat hier allemaal staat... Kem, blees, toeft, zelen, yo, rex... ik heb het vermoeden dat er dan een app geraadpleegd wordt die bij wordfeud helpt oid. ook dat vind ik prima maar ik word echt kriegelig van die vreemde woorden. zo heb ik er echt geen lol in.
... is dit nu een frustratie van mij, hebben jullie dit helemaal niet?

(of)

wat natuurlijk ook kan: misschien heb ik een te beperkte woordenschat... rex ken ik wel maar als latijn woord. en yo als populair 'hallo'

Sawo

Sawo

21-11-2011 om 20:11

Gaat wel

Hoi

Ik vind het ook wel irritant maar kan er mee leven. Maar vaak probeer ik gewoon rare woorden en merk ik wel welke goedgekeurd worden. Ik raadpleeg ook wel eens van de lijstjes met welke woorden goedgekeurd worden zoals x y en q. Als ik het idee heb dat mensen echt een app gebruiken die ze actief helpt vind ik dat niet zo leuk.

Eigenlijk vind ik een random bord ook niet zo leuk omdat je te makkelijk veel punten kan halen en dan de een ongelijke strijd voert.

Hoe en waar

spelen jullie dit dan ?

gonniegans

gonniegans

21-11-2011 om 22:53 Topicstarter

Smartphone

Als je een smartphone hebt (iphone/android) dan kan je het spelletje installeren en tegen willekeurige spelers spelen of juist tegen bekenden. Ik heb mijn 'vriendenkring' iets uitgebreid door hier een oproepje te plaatsen

Oh het kan uiteraard ook op een ipad/tablet

gonniegans

gonniegans

21-11-2011 om 22:58 Topicstarter

Gruffalo

Ik heb begrepen dat die zgn hulpapps alleen maar werken op een standaard bord, vandaar dat random mijn voorkeur heeft. Dan heb ik niet het gevoel dat ik word genept.

Overigens is mijn woordenschat als het om Q's, Y's en X's gaat zeeeer beperkt.

Maar als je dan ineens allemaal TWs, DWs enz op een rijtje hebt en zo'n monsterscore krijgt is het ook niet leuk meer.

Ik zie ook rare woorden voorbij komen, en goede woorden die niet geaccepteerd worden. Ach, ik probeer zelf ook vaak genoeg of iets 'mag' en krijg vaak 'invalid word' te zien

Bloemetje11

Bloemetje11

23-11-2011 om 09:44

Ja hier een fan!

Ik vermaak me prima en speel nu ook tegen mensen van OO. Leuk ! Inderdaad zie ik soms ook gekke woorden voorbij komen of heb ik juist een correct woord wat dan weer niet gelegd mag worden.... Helaas heb ik nog geen smartphone dus kan ik het onderweg of op mijn werk ( ! ) niet spelen. Alleen thuis op de Ipad en dan proberen op tijd naar bed te gaan ....
O ja, ik ben Snow5.

Groet,
Bloemetje

Willemijn

Willemijn

23-11-2011 om 16:25

Ja leuk

Ja erg leuk! Ik heb net tegen bloemetje/snow5 verloren maar dat scheelde niet veel.
Ik vind ook mensen door tegen 'random' te spelen en die vervolgens in het vriendenlijstje te zetten.
Groeten, Willemijn

Rob

Rob

24-11-2011 om 09:04

Beginnende fan

Robcar94

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.