Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

14-11-2010 om 09:45

Xbox ds wii ......heeeeelp

ok, computernerd, nu weet ik het zeker. ik hou het allemaal niet meer bij. Wij (kinderen) spelen spelletjes op de computer, gaat allemaal eigenlijk prima. Ik zit nu te denken of er nog een aanvulling 'nodig' is in de vorm van een Wii, ds of weet ik het. Ik weet alleen absoluut al dat verschil niet. We hebben nu een Playstation 1 (ja, lach maar niet, maar 1 spel spelen ze met plezier). Wij zitten totaal niet te wachten op schiet of race spelletjes. Wie heeft tips, info???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marit

Marit

14-11-2010 om 13:09

Bertje1

Als de kinderen er niet om vragen, zou ik niks aanschaffen. Er komt een dag dat ze bij vriendjes een spelcomputer zien, die ze zelf ook willen. Dan kun je altijd nog beslissen.
Weer er maar blij mee, dat je niet alles hebt. Ze zijn er anders niet vanaf te slaan.
Marit

Maxime.M

Maxime.M

14-11-2010 om 13:50

Dat dacht ik ook

Soms denk ik hier wel eens, hadden we maar nooit zo'n spel computer gekocht. Jongste (zoon) wil alleen nog maar dit spelen. Vraag met iedere verjaardag/sinterklaas/kerst. Spelletjes, en koopt van zijn zakgeld ook spellen. Hij speelt ze dan een maand of 2 fanatiek en gaat dan weer op zoek naar iets nieuws. Verspilling van het geld vind ik dat. (zo'n spel kost toch iets van 60 euro) en hij wil niets liever dan hierop spelen of erover praten.
Natuurlijk mag hij dat niet iedere keer van mij (hij is 12) maar dan wacht ie gewoon tot hij er weer op mag (ondertussen verveelt hij zich stierlijk)

Dus...als ze er niet om vragen zou ik niets kopen!

bertje1

bertje1

14-11-2010 om 14:31

Hm. dacht ik al

nou och, ze vragen soms wel (vriendinnetje heeft wii, 'dat is super leuk spel' of jongens met een ds of zo. Maar echt om verlegen zitten ze niet. Ik merk inderdaad dat ze al niet van harry potter (net nieuw spel) af te slaan zijn en ik 'dwing' ze dan ook tot iets anders (spelletje, tekenen), als ze er eenmaal aan zitten (soms moet je ze even duwen..) vinden ze ook dat hardstikke leuk!
Nou. ik ben nog wel benieuwd naar meer reakties hoor!

Maxime.M

Maxime.M

14-11-2010 om 23:11

Pelle

Hoeveel zou hij ervoor kunnen krijgen na een paar maanden? En waar verkoop je ze dan?
Hij heeft er inderdaad al heel veel en onlangs waren we met 40 spelletjes (van de playstation 2, hij heeft nu een playstation 3, waarop je ze niet kan spelen) naar een spelletjeswinkel gegaan waar ze tweedehands spelletjes inkopen. Hij zou maar 1,20 per spelletje krijgen, (gemiddeld, hij had oude en nieuwe spellen) nou, toen hebben we ze maar gehouden, ik zou ze dan nog liever aan een vriendje kado doen ofzo.

Maxime.M

Maxime.M

15-11-2010 om 08:15

Oh ja

Oh ja Marktplaats, daar heeft mijn zoon ze al wel een aantal keren opgezet. Komt niemand voor.
Nou ja, misschien dan hier in vraag en aanbod, ik zal hem eens een keer aan het werk zetten (mag hij zelf doen)

Maxime.M

Maxime.M

15-11-2010 om 10:13

Playstation

Het zijn playstationspellen (ps2) geen wii.
Het zijn oude en nieuwe, hele lijst is aangeboden en er komt niemand op, we hadden er geeneens een prijs bij gezet, dus teveel gevraagd hebben we er ook niet voor. Maar goed, we wilen wel meer dan 2 euro per spel lijkt me zo, anders geef ik ze net zo lief weg aan iemand.
Zoon hoopte op iets van 5 euro gemiddeld, en de nieuwere misschien wat meer. Maar ja, er valt niet eens te onderhandelen, niemand wil ze lijkt het wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.