Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Youtube filmpje op dvd zetten?

Weet iemand ook hoe ik een filmpje van youtube af kan halen en op dvd kan branden?

We hebben vanavond mee gedaan aan een flashmob en het lijkt me erg leuk deze te bewaren.

Gr. K. ersje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

19-12-2010 om 00:48

Het kan hoor

ik heb ook wel eens filmpjes gedownload en op mijn computer gezet, een keer met vixy en de andere keer met keepvid. Alleen ze doen het niet iedere keer goed, dus tegenwoordig zoek ik iedere keer maar weer naar een nieuwe site om een filmpje te downloaden. Ik zoek gewoon op " filmpje van youtube downloaden" en dan krijg je genoeg hits en uitleg.

Met kick

Voorbeeld: In je adresbalk staat:


http://www.youtube.com/user/MsEsca67#p/u/3/-CLMsHvTSnY
Dan zet je vóór youtube kick. Zo dus:

http://www.kickyoutube.com/user/MsEsca67#p/u/3/-CLMsHvTSnY
Druk op enter, daarna kun je kiezen in welk formaat je het filmpje wil dowloaden. Als het eenmaal op je computer staat kun je het bewerken en branden.

Gr. Poezie.

Is het gelukt k.ersje?

En dan bedoel ik vooral het branden, dat kan qua formaat nog wel eens een probleempje opleveren.
Ben benieuwd

Gr. Poezie.

kaatje1972

kaatje1972

06-01-2011 om 12:38

Bedankt poezie!

Goeie tip! Ik deed het altijd via www.youtubedownload.nl maar die is inmiddels al een tijdje buiten gebruik helaas. Maar met dat kick werkt het ook supergoed heb ik gisteren ondervonden Dus hartstikke bedankt voor je tip!

Graag gedaan kaatje!

Het is een lekker makkelijke, snelle manier. (Dat past wel bij mij )

Gr. Poezie.

kaatje1972

kaatje1972

07-01-2011 om 20:11

K. ersje

Waarschijnlijk lukte het niet doordat je geen Java op je pc hebt staan?

kaatje1972

kaatje1972

08-01-2011 om 17:03

Uitleg java

Nou als je dat kick ervoor zet en op return drukt kom je op een pagina waar gecontroleerd wordt of je Java op je pc hebt staan. Heb je dat erop staan gaat alles goed en kun je gewoon kiezen in welk formaat je het filmpje wilt downloaden maar als je dat niet op je pc hebt staan doet hij dus niks Er staat dan ergens op de pagina dat je hier (en "hier" dan onderstreept) moet klikken als je geen Java hebt en dat heb ik gedaan en de rest wees vanzelf (Java werd toen geinstalleerd op mijn pc). Daarna kon ik zonder problemen downloaden via kick. Hopelijk begrijp je het een beetje want heeeeel veel verstand heb ik er verder ook niet van

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.