Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marjoleine64

Marjoleine64

25-02-2012 om 12:25

Zoon wil smartphone

De titel zegt het al, zoon (14) wil een smartphone. Ik weet dat veel pubers er één hebben, en sta er ook niet negatief tegenover (man is veel terughoudender). Hij wil ook zelf meebetalen, dus dat is het probleem ook niet. Ik hoop dat hij er dan wat zuiniger mee doet dan met zijn vorige (veel simpelere) die na anderhalf jaar kapot was. Maar... wij zijn nogal onbekend met dit soort dingen, gebruiken zelf onze GSM alleen om te bellen en SMS-en. Zoon krijgt ook zeker geen abonnement, en liefst ook geen internet. Wel via WiFi, mits de netwerken gratis zijn. Wie kan ons vertellen wat een goede keus is, en vooral wat we niet moeten kiezen? We zien door de bomen het bos niet meer op het web. Uiteraard is hij ook zelf met info van vrienden aan het zoeken. I-phone is sowieso te duur...
Marjoleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Samsung galaxy gio of mini

Met symio abbonement of prepaid. 50 minuten of sms per maand en 200 mb internet voor 9.98 per maand. De jeugd doet vooral veel whatsappen dus gebruik je weinig sms'jes. Internet kan per maand aan of uitgezet worden en abbonement is per maand opzegbaar. Uiteraard ook in combinatie met meer minuten sms te krijgen. Mijn vrouw heeft deze combinatie ook en gebruikt het vooral voor whatsapp. Dan heb je aan die 200 mb dik genoeg. Prepaid kan ook, maar dan ben je volgens mij veel meer per minuut kwijt. Als je je zoon vraagt om te inventariseren wie allemaal whatsapp gebruikt, kan dat helpen bij het kiezen van het aantal sms'en.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

(Janneke67)

(Janneke67)

26-02-2012 om 10:07

Of samsung galaxy tekst

Mijn zoon heeft die, 120 euro, leuke prijs en geweldige telefoon.
Telefoon heeft een toetsenbordje en dat is verdraaid handig met al dat smsen en whatsappen.

Ikzelf heb een htc wildfire s, ook een leuk telefoontje, maar het touchscreen is niet je van het om te smsen en te appen.
Ik wil dolgraag ruilen met die van mijn zoon, maar hij wil niet

Misty

Misty, is dat simyo abonnement wat jij noemt het 'Simyo Weinig Sim Only' abonnement? Mijn dochter heeft nu een Simyo prepaid, maar al haar vriendinnen hebben What's app, dus kijk ik naar een goedkoop abonnementje. Ik zie alleen niet hoeveel bel/sms tegoed daarbij hoort (maar ik ben ook een beetje een muts op dat gebied).

Iemand anders?

Iemand anders ervaring met goedkope abonnementjes waar je ook snel weer vanaf kunt?

Marie

Marie

07-03-2012 om 20:53

Prepaid - blyk

Hallo
Als je prepaid wil, kun je ook Blyk nemen. Dat is speciaal voor jongeren. O.a. 1.000 gratis sms's per maand.
www.blyk.nl
Leuke telefoon is bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Y.
Groetjes

Geen prepaid

Dochter heeft nu prepaid van Simyo, maar zonder internet. We willen overgaan op een abonnement met internet, maar wel zo goedkoop mogelijk.

Rob

Rob

10-03-2012 om 09:29

Simon heeft ook prepaid internet

Kan je per maand aan en uit zetten ook automatisch op waarderen. Is 200 mb per maand. Voor mail lezen en whatsapp hier ruim voldoende. Thuis en op werk wordt hier wifi gebruikt dus bundel is alleen voor onderweg
Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2012 om 20:02

Tmobile

vorig jaar voor zoonlief (15) een abo kunnen afsluiten voor 15eu, 100 belminuten en onbeperk internet, ik dacht toen gsmdeal, met htc wildfire, hij belt bijna nooit maar gebruikt whazap om te communiceren met broer en vriendjes (en mams nu ook)...
goed rondkijken en met abo onder de 20 euro blijven!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.