Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

2x mijn kind zonder toestemming mee naar het buitenland

Ik heb sinds 2 jaar een vecht scheiding met mijn ex man omdat hij niet accepteert ik een relatie heb , middels nu ik verhuist ben en inwoon bij mijn vriend is alles nog veel erger geworden en gebruikt hij onze dochter als pion en heb ik temaken met ouderverstoting wat ik heel erg vind want ik ben altijd een neutrale ouder geweest. Nu is mijn kind al voor de 2 de keer zonder mijn toestemming meegenomen naar het buitenland zodat ik de feestdagen niet haar kan zien , vorig jaar precies hetzelfde en nu weer
Mvg

2 jaar 2 keer

Dus een keer per jaar en dat rond de kerstdagen? Misschien kun je het accepteren en aan je ex laten weten dat je toestemming geeft voor een keer per jaar een bezoek aan het buitenland. Jammer van de gezellige kerstdagen, maar als je daarmee strijd en stress kunt voorkomen levert het ook heel wat op.

Tsjor

Yanea

Yanea

09-01-2019 om 14:31

15 toch?

Je dochter is 15, toch? Dat is wel een leeftijd waarop je ze wat los gaat laten. Het is jammer dat dat samen valt met jouw nieuwe relatie en de scheiding, maar daar kan je dochter niets aan doen.

Tja

Het kind heeft ook een vader. En familie in het thuisland van vader. Dat wil niet zeggen dat jij meteen uit beeld bent. Ouderverstoting lijkt me dan ook wat vergezocht.

Sommige ouders zijn niet zo goed in plannen vooral als je niet op goede voet met elkaar bent en dan krijg je dat men wederzijds de eigen zin gaat doordrijven zonder overleg.

Ik zou me er ook vooral niet druk over maken. Dat helpt niet. En dat is voor je dochter ook niet leuk. Wens haar een goede reis of heet haar welkom dat je haar gemist heb maar probeer er zelf geen 'kwestie' van te maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.