Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Advies ivm vto raad van kinderbescherming

Stem dat heel goed met jouw advocaat af, TO. Ik heb veelvuldig meegemaakt dat een ex-partner ineens co-ouderschap gaat eisen. Gewoon om dwars te liggen. Wij zeggen hier altijd dat je je partner pas echt goed leert kennen als je uit elkaar gaat. Het is om te huilen wat er soms voorbij komt. 

Lala0404

Lala0404

16-09-2025 om 21:48 Topicstarter

Temet schreef op 16-09-2025 om 13:58:

[..]

Als die organisatie een gecertificeerde instelling (GI) is, dan zie je dat denk ik wel op de website. De meeste gecertificeerde instellingen doen geen hulp in het vrijwillig kader, maar ik weet van in elk geval éentje die het wel doet.

Als je op de site van die organisatie kan zien dat ze ook gezinnen begeleiden in het kader van een ondertoezichtstelling, dan is het een GI. Staat daar niks over, dan is het waarschijnlijk gewoon iets als een wijkteam ofzo

nou volgens mij zijn ze dat niet, zie het nergens staan

Lala0404

Lala0404

16-09-2025 om 21:50 Topicstarter

Dweedledee schreef op 16-09-2025 om 20:32:

Stem dat heel goed met jouw advocaat af, TO. Ik heb veelvuldig meegemaakt dat een ex-partner ineens co-ouderschap gaat eisen. Gewoon om dwars te liggen. Wij zeggen hier altijd dat je je partner pas echt goed leert kennen als je uit elkaar gaat. Het is om te huilen wat er soms voorbij komt.

Hier is die van mij ook mee bezig vermoed ik, maar hier ga ik heel hard voor staan, want er is geen garantie dat hij niet terugvalt in zijn verslavingsgedrag, aangezien hij van 2001 tot en met nu 11 keer in een behandeling is geweest, voor verslaving of psychische problematiek

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.