Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Breakup/Time-out; tijdelijk ergens anders wonen

Bij wie heeft tijdelijk uit elkaar wonen voor kortere tijd geholpen om de relatie weer goed te krijgen? Mijn vriend en ik zijn uit elkaar. Maar erop teruggekomen om een tijdelijke break in te lassen, we zijn al lang samen. Ik ga voor korte tijd ergens anders wonen en we hebben afgesproken dat als we behoefte hebben elkaar te zien, dat kan en mag. Maar in principe geen contact om het even te kijken wat we voelen..

Iemand ervaring met een time-out als voorstadium van een breakup?

ja, en persoonlijk vind ik het uitstellen van executie! Als je al tijdelijk apart moet gaan wonen om te kijken wat je voelt, ik zie het nut er niet van in. 

Wat is de reden van deze tijdelijke break-up? Ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk.

Hoi Hutspot, kijk maar naar mijn topics. Mijn vrouw voor de 2e keer weg. Nu soort lat relatie. Ruim 30 jaar samen.

Alles kan en soms kan het ook werken.

Wat ik hier geleerd heb is tijd en rust. Scheiden/uit elkaar kan altijd nog. Laat elkaar even los al is het maar voor 1 week.

Je kunt wel kijken of het rust biedt of juist meer onrust brengt 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.