Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-10-2015 om 11:42
Hallo,
Ik ben al een aantal jaar gescheiden en heb een zoon van 3, nu heb ik al een tijd een vriendin en heb dit weekend voor het eerst met zijn 3-en wat gedaan. Ik ervaarde het als zeer onprettig, mijn vriendin zat met haar armen over elkaar en heeft mij gezegd dat ze niet kan geloven dat ik een kind heb. Ik voelde me heel erg bekeken en wist me ook geen houding te geven richting mijn zoontje, alsof ik een toets moest doen of zo. Ook bij het weggaan kreeg ik de opmerking dat ik hem niet moet optillen etc
wat ik er van begrijp is dat zoiezo niet vanaf dag een je partner zich met de opvoeding moet bemoeien. Is dit een voorbode van een moeilijk verhaal?
31-12-2015 om 11:57
Wanhopig
Als ik dit lees dan denk ik toch: waarom hou je hier zo wanhopig aan vast?
Onthoud dat investeren in iets wat niet werkt, voorkomt dat je investeert in iets wat wel werkt. Erg dat deze mevrouw in de jeugdzorg werkt. Wat zij doet is bijzonder slecht voor je kind en voor jou als vader.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.