Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Optimist

Optimist

06-04-2018 om 18:38

Ex gaat al snel samenwonen op afstand

Mannie

Mannie

12-04-2018 om 12:00

Als je nu steeds iets heel fijns voor jezelf gaat doen als hij in je huis met jullie kinderen zit dan heb je 2 vliegen in 1 klap!
(Het lijkt mij wel wat)

Larisse

Larisse

12-04-2018 om 13:36

OT - Moederziel

Mooi verwoord.

Het heeft even geduurd , maar je bent enorm gegroeid!

Fijn voor jezelf!

Als je heel eerlijk bent, denk je dat het kwartje nu zo bij jezelf gevallen is, je je anders opstelt naar je kinderen en dat die daar profijt van hebben? (of maakt dat allemaal niet uit)

Larisse

Ja, dat denk ik zeker. En ik kan precies duiden wanneer het kwartje is gevallen.
Iemand voorspelde me dat ik op een goed moment als vanzelf het punt zou bereiken waarop zijn acties van me af zouden glijden. Je hoort en ziet ze nog wel, maar je wankelt niet meer, hoopt niet meer, wanhoopt niet meer. Het komt niet meer binnen, niet negatief of positief. Dat moment is er nu. En man, man, man, wat een rust geeft dat.

Die rust bij mij straalt ook af op de kinderen, die inmiddels fulltime bij mij wonen. Ook zij komen langzaam tot rust en kunnen beetje bij beetje hun eigen weg gaan definiëren. Dat doet ze goed en daar groeien zij óók weer van. Maar het is wel een pijnlijke weg voor ze, met veel teleurstellingen. Het is niet niks voor ze.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.