Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Geen contact met kind

Zijn er nog meer ouders of moeders die geen contact hebben kunnen met hun kind na een slepende vechtscheiding uit huis plaatsing en een kind die bij de andere ouder woont? Vraag me af of er nog meer ouders zijn die wel moeten omdat ze er zoveel pijn van hebben gehad enz dat het beter is voor zichzelf om geen contact meer te hebben en voor jezelf wel te moeten kiezen. ik ben zo moeder. helaas. was nooit de bedoeling.

Dag Wendy, wat verschrikkelijk triest voor jou. Ik heb gelukkig ie ervaring niet.
Je schrijft dat je helemaal geen contact hebt met je kind. Er is waarschijnlijk wel een voogd. Heb je met de voogd geen bezoekrecht kunnen afspreken? Weet jij wat je moet doen om wel weer contact te krijgen met je kind? Heb je het idee dat het wel goed gaat met je kind op dit moment?

Tsjor

Ik denk dat er zeker mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. In mijn omgeving ken ik wel een uithuisplaatsing. Maar de kinderen hebben contact met beide ouders. En ik ken ook een kind dat niet meer thuiswoont bij een van de ouders. 
Het is in jouw geval beter voor jezelf, dat ken ik niet. Is dat gezegd door een partij rondom je kind? Of is juist de redenering dat het beter voor het kind is genoemd? Want dan zijn er redenen, ben je het daar mee eens? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.