Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Gescheiden lotgenoten gezocht Twente m/v

Hoi allemaal,

Zijn er wellicht mannen/vrouwen die gescheiden zijn (of in scheiding liggen) uit omgeving Twente?

Misschien is het leuk om eens met elkaar af te spreken zodat je je frustraties kwijt kan maar ook om samen leuke dingen te ondernemen zoals een bios, terrasje, samen eten, wandelen enz. Velen van ons hebben vrienden die een gezin hebben en waar je je niet continue op wil dringen, iets gezelligs doen met lotgenoten lijkt mij een fijne afleiding!

Hoi Flyingnon, ik ben ook woonachtig in Twente en lig op dit moment in scheiding. Herkenbaar wat je schrijft mbt de huidige vrienden die allemaal een gezin hebben en did je niet telkens wilt lastig vallen. Ik kom graag met je in contact! Gr Marloes

Flyingnon en ik hebben inmiddels kennisgemaakt en we zouden het leuk vinden als er nog meer mensen in dezelfde situatie aan zouden willen sluiten. Woon je in Twente en heb je interesse neem dan gerust contact op door te reageren via dit bericht of het sturen van een privé bericht 😄. Graag tot snel.

Ik heb me ondertussen ook aangemeld via een direct berichtje en kennisgemaakt. Het zou mooi zijn als anderen ook aansluiten om hun ervaringen te delen!

Na 17 jaar waarvan 7 jaar getrouwd lig ik sinds begin september ook in scheidng, de papieren zijn nu bij de rechtbank. Nu wachten is het wachten op de uitkoop en daarna kunnen betrekken nieuwe woning. Veel spanningen in huis en verwijten heen en weer, vooral steeds terug vallen in onbegrip en frustratie. Kom graag in contact, ik denk dat het kan helpen.  

Hoi PeGe, (desondanks de omstandigheden) leuk dat je je ook hebt aangemeld. Hopelijk tot snel!

Hallo allemaal, 
Ik ben er nog en heb jullie nog steeds in mijn achterhoofd. 
Ik kom alleen om in het regelen van papieren, toeslagen, belastingdienst en wacht nog altijd op het 'uitkopen'.
Zo afhankelijk van derden best frustererend. 
Als jij toch verder wilt en moet, duurt elke dag lang....
Ik moest het even kwijt. 

Flyingnon

Flyingnon

22-11-2022 om 19:02 Topicstarter

Sterkte PG!
Vervelend genoeg allemaal. Neem je tijd en laat het weten als je eraan toe bent om wat af te spreken! 🍀

Heel veel succes en sterkte PeGe! 

Hey hallo lotgenoten, 
Het zijn lastige tijden met alle feestdagen.
Sterkte want ik denk dat wij allemaal het wel kunnen gebruiken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.