Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-07-2015 om 12:35
Hai allemaal! Ik heb wat advies nodig denk ik..
Ik ben inmiddels 8 maanden gescheiden (en woon al die tijd ook al op mezelf). Mijn ex en ik heb co-ouderschap over zoontje van 3. Ik heb sinds een half jaar een vriend die nu een maand of 6 gescheiden is met 2 kids (van 9 en 12). Allemaal behoorlijk snel achter elkaar gegaan dus. De tijd dat wij een relatie hebben, ben ik niet zichtbaar en weten onze exen en kinderen niet dat vriend en ik een relatie hebben. Dat betekent dat we niks samen kunnen doen, we zitten dus ook alleen maar bij elkaar thuis..af en toe eten we samen maar meestal niet. We fietsen met een omseg naar elkaars huis toe om maar te voorkomen dat iemand ons ziet. Het voelt voor mij alsof ik zijn minnares ben, een buitenvrouw die geen plek in zijn leven heeft. Nu begrijp ik uiteraard dat zijn kids pas een half jaar geleden te horen hebben gekregen dat hun ouders uit elkaar gaan en dat dat voor hun afschuwelijk is! Ik snap dus ook dat het vertellen dat 'papa iemand ontmoet heeft die hij heel aardig vindt' nog niet aan de orde is. Tenminste, vriend wil het voorlopig nog niet aan zijn kids vertellen. Zijn ex maakt hem niet uit, gaat echt mijn zijn kinderen.
Zijn er hier mede-forummers die dit herkennen? Ik zou heel graag willen weten hoe jullie hier mee om gegaan zijn. Vast bedankt!!!
04-08-2015 om 20:43
StaVaZa
Sinds de terugkomst van vriend-lief is de situatie volledig veranderd! Hij heeft het tegen zijn ex gezegd, ze reageerde op zich positief en sindsdien is hij helemaal voor samen dingen doen. Zijn kids heeft hij het nog niet verteld maar toch... uit eten, naar de film, drankje op het terras.... Hij heeft het nu over husje kopen, samenwonen.... echt hoor... en ik heb niet eens iets gezegd!! We hebben er uiteraard wel een gesprek over gevoerd want het was allemaal te heftig om onbesproken te laten. Maar het is echt totaal anders dan voordat ie op vakantie ging. Blije Hollie hier!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.