Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Bijtje82

Bijtje82

05-07-2023 om 22:44

Hoe kom ik van m'n ex af..


Bijtje82

Bijtje82

15-07-2023 om 18:51

Fourtyfour schreef op 15-07-2023 om 18:07:

Je hebt er niks aan, maar ik heb constant dit liedje in mijn hoofd bij dit topic


https://youtu.be/E8JXiroAi6Y

Klinkt lekker! Kende hem nog niet. 

Versta er niet alles van nu. 

Ik denk dat je op de goede weg bent, maar dat ex gewoon wat meer tijd nodig heeft. Ik snap het ergens ook wel. Als jij nog midden in je verdriet zit en de ander heeft al een ander en heeft zijn leven weer opgepakt, doet dat extra pijn denk ik. Ligt niet aan jou, maar hij zal er gewoon doorheen moeten. Ooit wordt het beter moet je maar denken haha.

Bijtje82

Bijtje82

15-07-2023 om 23:06

Notsocool schreef op 15-07-2023 om 22:33:

Ik denk dat je op de goede weg bent, maar dat ex gewoon wat meer tijd nodig heeft. Ik snap het ergens ook wel. Als jij nog midden in je verdriet zit en de ander heeft al een ander en heeft zijn leven weer opgepakt, doet dat extra pijn denk ik. Ligt niet aan jou, maar hij zal er gewoon doorheen moeten. Ooit wordt het beter moet je maar denken haha.

Ja daar heb je wel gelijk in. 

Maar krijg bij hem niet het gevoel dat hij op zoek is naar verbetering als je snapt wat ik bedoel. Sommige mensen grijpen alles aan om zichzelf slecht te voelen. 

Hoop gewoon dat ie gaat beseffen dat het zo slecht nog niet gaat. Dat we er nog steeds samen voor knie kinderen zijn. 

Ik ben allang blij dat we geen ruzie maken of elkaar echt het leven zuur maken zoals veel andere exen dat doen. Tijdens de periodes dat het even goed met hem gaat of iig wanneer hij rustig is, dan gaat alles ook gewoon prima. En dan ineens na eenmaal weken of soms maanden dan is er weer zo'n dieptepunt.  Gewoon zo jammer..

Maar je/jullie hebben gelijk. Ik wil dat hij sneller loslaat dan hij nu doet. Of dan in ieder geval mij niet lastig valt met zijn gevoel. 

Bijtje82 schreef op 15-07-2023 om 23:06:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in.

Maar krijg bij hem niet het gevoel dat hij op zoek is naar verbetering als je snapt wat ik bedoel. Sommige mensen grijpen alles aan om zichzelf slecht te voelen.

Hoop gewoon dat ie gaat beseffen dat het zo slecht nog niet gaat. Dat we er nog steeds samen voor knie kinderen zijn.

Ik ben allang blij dat we geen ruzie maken of elkaar echt het leven zuur maken zoals veel andere exen dat doen. Tijdens de periodes dat het even goed met hem gaat of iig wanneer hij rustig is, dan gaat alles ook gewoon prima. En dan ineens na eenmaal weken of soms maanden dan is er weer zo'n dieptepunt. Gewoon zo jammer..

Maar je/jullie hebben gelijk. Ik wil dat hij sneller loslaat dan hij nu doet. Of dan in ieder geval mij niet lastig valt met zijn gevoel.

Over het eerste ga je niet. Maar over het tweede wel. Maar volgens mij doe je dat al. En opmerkingen over je parfum en kleding etc. Geef aan dat je die ongepast vindt en negeer dat verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.