Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Laurens

Laurens

13-06-2018 om 15:14

Hoe om te gaan met egoïstische ex partner


Jij kan iedereen waarschijnlijk het beste helpen door je overal buiten te houden. Jouw partner zit waarschijnlijk niet op goedbedoelde raad of ingrijpen van jou te wachten. Steun je partner op de achtergrond, blaas af en toe stoom af tegen je eigen vrienden, en hou verder je mond.

Groeten,

Temet

Toch niet mee bemoeien. Mijn nieuwe partner heeft op een of andere manier ook een hekel aan mijn ex. Terwijl ik dan denk 'het is mijn ex, waar bemoei je je mee, hij heeft jou niets aangedaan'. En zijn boosheid om mijn ex, dat maakt het voor mij alleen maar lastiger, durf er al bijna nooit meer over te praten. Dus nee, probeer het onderwerp ex zoveel mogelijk te vermijden, niet over praten (dit was voor jouw tijd met haar) Je zegt dat je niet kan loslaten, maar natuurlijk kan je dat wel, doe het voor je nieuwe relatie, wat voor je vriendin is het lastiger dan voor jou, nu heeft ze, los van een vervelende ex, ook nog eens een partner die daar vervelend over doet. 

Ik heb ooit gehouden van mijn ex, dat is een feit, en als mijn nieuwe partner allemaal lelijke dingen over mijn ex zegt, krijg ik bijna de neiging om hem te gaan verdedigen, terwijl ik hem helemaal niet terug wil. Dus nogmaals, niets over zeggen, niet mee bemoeien, steun alleen je vriendin als ze het er moeilijk mee heeft.

tekst hierboven gemeld

Beste Laurens wat vervelend voor je . Maar onthou dat jouw ex haar problemen niet jouw problemen zijn ik zou het feestje bij mamlief overslaan aangezien ze je nieuwe vriendin niet wilt accepteren en die bij jou houden .Ik heb een tip voor je ,schrijf je ex in op tinder misschien heeft ze dan iets van een eigen leven en laat ze jullie met rust zoals het hoort . 😜deze zogenaamde moeders moeten leren dat niet alles maar om hun draait ,vreselijk als je vastzit san zo iemand .

Dan moet ik er ook even bijschrijven dat mijn vorige post een grap was xD 

En ik totaal niet de situatie aan het bespotten bent . Als je ex raar doet moet je lekker kort af ,zakelijk en duidelijk zijn. Me vriends ex is er ook 1 die alles wilt bepalen,echt een probleem vrouw,We hebben nu een mediator😎die durft geen grapjes meer uit te halen en houd zich voor nu aan de regels misschien dat je het met zo iemand kan doen .

gemeld

gemeld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.