Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Ik kan niet meer


MevrouwKrul

MevrouwKrul

09-07-2022 om 23:49 Topicstarter

Hoi, ja, rust is er zeker even! De eerste week wel wat ziek geweest en extreem moe, maar ik ben ervan overtuigd dat dat alle stress was die eruit moest. Het is nu echt even kalm in huis, niet die constante snijdende spanning. En als de jongste slaapt, kan ik gewoon beneden op de bank tv kijken, ipv boven in bed op mijn laptop. 

Met de oudste heb ik dagelijks contact. Ze heeft het ontzettend naar haar zin en mist me totaal niet haha Maar dat is ok. Ik mis haar natuurlijk wel heel erg, maar niet op een manier dat ik er last van heb.

Ex lijkt ook meer ontspannend, maak ik op uit de paar woorden die we wisselen. En hij stuurt regelmatig foto's en video's, en dat doe ik ook naar hem van de jongste. Hopelijk blijft dit nog een paar weken hangen als ze terug zijn. 

MevrouwKrul

MevrouwKrul

11-07-2022 om 15:30 Topicstarter

Kersje schreef op 06-07-2022 om 15:36:

de laatste loodjes MevrouwKrul! 💪

Ja, dat lijkt heel fijn. Maar eerlijk, hoe dichter we bij de datum komen, hoe meer de emoties opspelen. Rouw, verdriet, schuldgevoel, onzekerheid over de toekomst, twijfel of ik het nou wel goed heb aangepakt....ik voel me al vreselijk, laat staan mijn ex. Het is echt afschuwelijk, deze situatie. 

MevrouwKrul schreef op 11-07-2022 om 15:30:

[..]

Ja, dat lijkt heel fijn. Maar eerlijk, hoe dichter we bij de datum komen, hoe meer de emoties opspelen. Rouw, verdriet, schuldgevoel, onzekerheid over de toekomst, twijfel of ik het nou wel goed heb aangepakt....ik voel me al vreselijk, laat staan mijn ex. Het is echt afschuwelijk, deze situatie.

Wees niet te hard voor jezelf, want ik denk dat dit hele normale emoties zijn! Stap voor stap, maar nu eerst werken naar een plek voor jezelf en wat rust creëren, ook voor jullie kinderen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.