Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

lexie

lexie

26-01-2015 om 01:27

jonge stiefmoeder en student

Ik start deze discussie omdat ik graag advies wil van ervaren stiefmoeders.
ik ben meid van 25 en ik studeer biologie. Ik heb sinds een jaar een relatie met me vriend (die ik al 14 jaar ken en altijd verliefd op ben geweest). Hij heefd een dochter van 3 met zijn ex. Tot een maand geleden woonde de dochter nog bij de ex maar de ex heeft besloten dat zij niks meer met mijn vriend te maken wil hebben en dus ook niet met zijn kind (wat dus ook haar eigen vlees en bloed is) daarom moest de dochter van de ex bij haar papa gaan wonen en is ze zonder pardon bij haar vader gedumpt.

Mijn vriend woont bij mijn moeder. Want Ik woon zelf in Rotterdam vanwegen studie En hij heeft nog geen huis Kunnen krijgen. Maar ik ben de afgelopen 3 weken gewoon bij mr moeder geweest en dus ook me vriend en zijn dochter. Nu heb ik gemerkt dat ik er bijna onder door ga. Ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn...

Mijn vriend en ik maken veel ruzie (niet in haar bijzijn). Het gaat vaak over de manier hoe hij haar opvoed. Ik zal het zo zeggen : als ik kinderen zou hebben dan zou ik het anders doen. Hij kan NOOIT nee tegen haar zeggen. als ze vraagt om een eitje en dan opeens besluit dat ze geen ei wilt maar een boterham dan wordt het ei weg gegooid en wordt er een boterham gemaakt. En daarna wilt ze nog drop en chocolade (terijwl het bijna etenstijd is) en als hij dan nee zegt, gaat ze huilen en dan is papa weer om en krijgt ze haar zin. Ik kan ook niks met haar want ze wilt alleen maar papa... papa moet alles doen voor haar en hij doet het ook...