Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Nieuwe liefde na scheiding


Bijtje82

Bijtje82

16-11-2022 om 13:34

Je zou er bijna een nieuw topic voor openen. 
Wie wil er op date met Ruud 😁 
Geen eisen, als je maar een vrouw bent. 

Of misschien toch wel iets van eisen?😜

Bijtje82 schreef op 16-11-2022 om 13:34:

Je zou er bijna een nieuw topic voor openen.
Wie wil er op date met Ruud 😁
Geen eisen, als je maar een vrouw bent.

Of misschien toch wel iets van eisen?😜

Toch snap ik hem wel. Ik had ook heel erg de neiging, midden in die ellende, om mezelf op elke noembare datingsite aan te melden. Alleen al om van het kutgevoel af te komen. Kanttekening daaraan: ik had wel in de gaten dat het voor mij alleen maar was om van een kutgevoel af te komen en daardoor kon ik rationeel beslissen dat het een hele domme actie zou zijn.

Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik dat besloten heb. 

Bijtje82

Bijtje82

16-11-2022 om 17:38

Elpisto schreef op 16-11-2022 om 17:17:

[..]

Toch snap ik hem wel. Ik had ook heel erg de neiging, midden in die ellende, om mezelf op elke noembare datingsite aan te melden. Alleen al om van het kutgevoel af te komen. Kanttekening daaraan: ik had wel in de gaten dat het voor mij alleen maar was om van een kutgevoel af te komen en daardoor kon ik rationeel beslissen dat het een hele domme actie zou zijn.

Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik dat besloten heb.

Tuurlijk, ik snap hem zeker ook wel hoor. 

Heb me ook aangemeld bij een soort ban datingsite nadat mijn vriend aangaf dat het niets werd. Gewoon ook inderdaad voor die bevestiging dat je er mag zijn. 

Dat heeft twee dagen geduurd, toen was ik het zat. Ik wilde helemaal geen ander en ik wil mezelf al helemaal niet als een soort van lustobject tentoonstellen. 

Nu heb ik het geluk dat we gewoon echt gek op elkaar zijn, maar tot het besef zijn gekomen dat alles veel te snel ging. Dus nu lekker latten. Samen leuke dingen doen en heel af en toe eens met de kinderen. Die zijn echt gek op hem en hij andersom ook, maar het is voor hem nu nog teveel om direct een soort van papa te moeten zijn en dat snap ik heel goed. Dus we doen vooral gewoon veel samen op de dagen dat de kinderen niet hier zijn en zo af en toe komt ie gewoon lekker ff mee eten en een avondje met alle aandacht voor de kinderen. Heerlijk ongedwongen en dat voelt zoveel beter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.