Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

jip

jip

31-01-2019 om 18:15

Nieuwe partner vinden


William

want?

jippox

Ik denk dat William vindt dat een man een loser is als hij een oudere vrouw date. En aan jip zeg ik net als anderen hier. Gewoon doen. Waarschijnlijk is het iets kortdurends maar dan nog kan het leuk zijn en je net dat geven wat je nu nodig hebt.

Amaryllis

Amaryllis

18-04-2019 om 20:13

Oppassen

Wel oppassen dat je niet toch andere verwachtingen gaat krijgen, dat je straks niet met een gebroken hart achterblijft.

"fors"

Nog even zeggen dat het ging over "fors" oudere vrouwen, niet over oudere vrouwen.
Ik geloof niet dat mannen 'vallen' op fors oudere vrouwen, er zit altijd meer achter.

@Emma

@Emma

19-04-2019 om 08:32

William

Er zit altijd iets achter, op wie je ook valt. Er zit ook van alles achter oude mannen die op "fors jongere vrouwen" vallen en niets kunnen met vrouwen van hun eigen leeftijd. Alleen vinden wij dat weer een stuk minder erg, want mannen moeten tenslotte aan hun gerief komen en voor vrouwen is dat veel minder geaccepteerd.
En de fabel mannen van nature andere behoeftes hebben is natuurlijk ook een beetje uit de tijd.

Ad Hombre

Ad Hombre

19-04-2019 om 08:51

William/Emma

"Ik denk dat mannen die op (fors) oudere vrouwen vallen, in de regel vooral mannen zijn met een lager zelfbeeld en/of een gebrek aan zelfvertrouwen."

Ja, het zou gemeen zijn om daar misbruik van te maken

"Alleen vinden wij dat weer een stuk minder erg, want mannen moeten tenslotte aan hun gerief komen en voor vrouwen is dat veel minder geaccepteerd."

Bij mij niet hoor

"En de fabel mannen van nature andere behoeftes hebben is natuurlijk ook een beetje uit de tijd."

Wishful thinking...?

Ad Hombre

Ad Hombre

19-04-2019 om 08:53

Fors

Ik las trouwens 'forse oudere vrouwen', wat zou dat nou weer betekenen?

@Emma

@Emma

19-04-2019 om 08:57

Bij een fors oudere vrouw stel ik me een vrouw voor die ver buiten de comfortzone van William valt

jip

jip

22-04-2019 om 18:34

Date

Ik heb de knoop doorgehakt, woensdagavond ga ik hem zien, spannend haha..

@Emma

@Emma

22-04-2019 om 18:45

Leuk!

Veel plezier!
Hou je ons op de hoogte? 😊

hobby's en interesses

Hoi,

heb je bepaalde hobby's of interesses waar je iets mee kan doen wat betreft het ontmoeten van andere singels?

Kim

Kim

24-04-2019 om 01:12

LOL

Wat is er mis met lol hebben en een mooie tijd? Of het wat wordt of niet is, volgens mij, niet het punt. Waar het om gaat is dat je het leuk hebt samen en hoe lang dat duurt en wat voor vorm het aanneemt? Niet zo interessant.
Ik heb ook zoiets en het doet me zo goed. Niet verliefd, geen toekomst maar veel plezier samen. Het geeft me energie, ik straal en ben 3 kilo afgevallen van de extra lichaamsbeweging Het enige wat belangrijk is, voor mij dan, de verwachtingen duidelijk hebben aan beide kanten en ook jezelf goed in de gaten houden dat je geen andere dingen gaat verwachten. Dan kan het pijnlijk worden.
Ook iets wat wat voor mij geldt en waar jij misschien ook iets mee kunt, ik ben niet van het zweverige maar ik begin steeds meer te geloven dat op je pad komt wat je nodig hebt.
Als ik terug kijk naar de mannen in mijn leven en naar hoe ik in die tijd was, zie ik daar wel een lijn in. Die wat ik nu heb horen duidelijk bij de midlife crisis die ik volgens mijn kinderen heb
Heel veel plezier morgenavond.

jip

jip

24-04-2019 om 09:29

@Emma en Kim

Dankjewel!

Het geeft ook wel een beetje een naar gevoel dat ik dit stiekem ga doen en weet ook zeker dat mijn familie het absoluut afkeurt...
Maar goed het zal niks langdurigs worden en wellicht blijft het bij 1 keer..

Groetjes,
Jip

Stiekem?

Je bedoelt dat je je kinderen niet op de hoogte brengt van je dateperikelen vanavond? Dat is alleen maar heel goed. Dat rotgevoel kun je dus weer van je afzetten. Een afkeurende familie: ook van je afzetten. Ze hebben hier immers niets mee te maken.

Veel plezier vanavond!!!!!

jip

jip

24-04-2019 om 15:18

Afgezegd

Hij heeft afgezegd helaas..

En Persephome je hebt gelijk, het is mijn leven..

Uitstel of afstel?

Wat jammer!!!! Is het uitstel of afstel?

@Emma

@Emma

24-04-2019 om 15:43

pfff....

Wat een domper
Volgende keer beter!

jip

jip

24-04-2019 om 15:47

Jammer

Ja zo jammer, ik hoop uitstel maar heb nog geen reactie

jip

jip

24-04-2019 om 17:35

Afstel

De verwachtingen voor een eerste avond waren iets te verschillend zullen we maar zeggen

Had dat gevoel al wel een beetje en dat is nu bevestigd..

Titia

Titia

24-04-2019 om 17:54

Kieskeurig

Wees kieskeurig! Dat is t beste advies wat ik je kan geven. Een man die een keer afzegde die gaf ik in t begin nog wel een tweede kans. Uiteindelijk zeggen dat soort mannen meestal weer af. Je bent tweede keus. Dat zou je toch echt niet willen?
Hup verder zoeken en met iemand anders afspreken.
En luister naar je gevoel, heb ik ook moeten durven. Praatjes vullen geen gaatjes zeg maar. T gedrag van een man zegt het meeste. Succes!

jip

jip

24-04-2019 om 18:08

Titia

Ik baal aan de ene kant enorm, maar ben ook blij dat ik er op tijd ben achter gekomen en ik daar nog niet was..
Maar je hebt helemaal gelijk!

yolo?

Natuurlijk... ergens helemaal waar dat je van het moment moet genieten. Maar je moet het ook maar kunnen. Ik ben zelf met veel achterdocht op die sites te werk gegaan... Een date voor één avondje was niet de insteek, ik vond dat ik me dat in mijn situatie niet kon permitteren. Meer in de zin van: stel dat ik me al die ellende op mijn hals haal terwijl het niet hoeft (dat ik mijn hart verlies aan zo iemand, voor wie het slechts een avontuurtje is). Het is natuurlijk wel gebeurd uiteraard... dat de man waarmee ik een paar weken chatte en daarna ontmoette het absoluut niet bleek te zijn. Maar dan was de schade niet zo groot... Ik zou het moeilijker vinden wanneer ik een paar leuke dates had gehad en het werd 'm niet.
Wat dat betreft, Jip, denk ik dat je hier mooi aan bent ontsnapt. Yolo klinkt leuk, maar is ook wel zonde van je tijd, wanneer je van tevoren al weet dat er geen toekomst in zit. Zo zie ik het hoor... en ik heb ook absoluut genoten van die spannende tijd van 'zal dit 'm dan zijn', maar dan dacht ik dat écht en niet bij voorbaat al van 'dit is misschien leuk voor zo lang 't duurt'.
En voor degenen die vinden dat je gewoon moet genieten van de leuke tijd... Haal je er dan niet vele malen meer plezier uit als je gewoon met een vriend of vriendin in je comfortzone een lekker hapje gaat eten...?

Paasei

Paasei

25-04-2019 om 09:27

Sorry maar even vervelend doen..

.. weet je wel zeker dat hij is wie hij zegt te zijn..? Je zou niet de eerste wezen die denkt te chatten met een jonge aantrekkelijke vent, terwijl er in werkelijkheid iets heel anders achter de computer zit.. Catfish! Wees voorzichtig dat je niet verliefd wordt op een illusie. En geniet gewoon van het gevoel!

Leanne

"Yolo klinkt leuk, maar is ook wel zonde van je tijd, wanneer je van tevoren al weet dat er geen toekomst in zit."

Zo staat lang niet iedereen erin natuurlijk. Soms is iets gewoon leuk voor nu en hoeft er helemaal geen toekomst in te zitten. Jij vindt dat zonde van je tijd, een hele hoop andere mensen vinden dat niet.

Jip: wat bedoel je, verwachtingen over de eerste avond liepen uiteen? Hij wilde direct inchecken in een hotel? Hij wilde direct een afspraak voor een ontmoeting met de wederzijdse schoonouders?

@Emma

@Emma

25-04-2019 om 10:35

Toekomst

Als je uitgangspunt is dat je een relatie zoekt met toekomst moet je oppassen met "genieten van het moment". Dat klinkt makkelijk en ongecompliceerd maar uiteindelijk is het dat dan niet.
Btw: ik heb nu al bijna drie jaar een erg toekomstbestendige relatie met een man die ook onze eerste date afzegde. Hij kwam in hetzelfde mailtje overigens met een nieuw voorstel en een legitieme verklaring, maar bij mij gingen er meteen alarmbellen af. Gelukkig heb ik hem nog één (één) kansje gegeven
Het heeft lang geduurd voordat hij weer iets durfde te cancellen

Ctje

Ctje

25-04-2019 om 15:02

mijn ervaring

Hoi,
Hele draadje even gelezen en toch ook even wat zeggen
Ben het eens met de mening dat het "op zoek gaan naar een nieuwe partner" het gevaar van hoge verwachtingen en te vroege selectie met zich meebrengt. Ook al is ts al jaren single, heb je in die jaren ook al veel gedate?
Zelf ben ik volop aan het daten (Tinder) met ontzettend veel plezier. Ik zoek geen nieuwe partner, maar sta er wel voor open als een contact daarnaar zou uitgroeien. Ik heb op dit moment een aantal 'Friends with benefits' en dat is heerlijk. Stuk voor stuk ontzettend leuke mannen, die lief voor me zijn en waar ik ook nog eens mee kan praten.
Ik ben zelf 46 en mijn vaste vriendjes zijn tussen de 35 en 48. Dit om nog even iets bij te dragen aan het oudere vrouw-jongere man gesprek Ik vind de dertigers over het algemeen emotioneel volwassener dan de mannen van mijn leeftijd. Toch anders opgevoed denk ik, kunnen beter praten. En zij zijn blij iemand te treffen die niet meteen over kinderen begint
Ik zou zeggen: ga lekker daten en volg je gevoel. Het is jouw leven!

jip

jip

25-04-2019 om 18:55

Toch weer contact

In dit geval is het toch echt yolo en verder niet..
En hij had geldige reden om af te zeggen en over de verwachtingen hebben we geappt dus heb er weer vertrouwen in dat het nog tot een "date" komt..maar nogmaals het is geen relatie materiaal en dat is ook niet mijn bedoeling.. Heb het gewoon even nodig om iets buiten mijn comfort zone te doen en verder geen verplichtingen..
En nee het is geen nepaccount of iets heb alles gecheckt...

Jip

Persephone

Je citeert me: "Yolo klinkt leuk, maar is ook wel zonde van je tijd, wanneer je van tevoren al weet dat er geen toekomst in zit."

En daarachter staat dan nota bene: "Zo zie ik het hoor..."

Nee, natuurlijk staat lang niet iedereen er zo in. Daar is nou juist een forum voor, om gedachten en ervaringen uit te wisselen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.