Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Anna123

Anna123

07-09-2019 om 00:13

Omgang wijzigen ivm sport?


vlinder72

vlinder72

19-09-2019 om 16:07

Lanza

Dit is de laatste poging.

Ga er nou maar vanuit dat Kopzorg en haar man het allang geregeld hebben. Ik denk niet dat Kopzorg alles alleen doet. Belangrijke afspraken doen ze vast ook nog eens samen.

Dan nog is het zwaar. Beetje erkenning en vriendelijkheid naar Kopzorg is wel gepast.

Belerend vertellen wat ze moeten doen en hoe makkelijk ze het anders kunnen regelen is zo vreselijk ongepast.

Tine Winkel

Tine Winkel

19-09-2019 om 17:07

Flavia

Ja,Flavia, je hebt gelijk

Dees

Dees

19-09-2019 om 17:42

4 afspraken

Lanza als er 4 zorgafsspraken zijn moet je waarschijnlijk 4 keer alle details van de ziekte of problematiek van je kind vertellen en komt er 4 keer informatie bij die je met een volgende zorgaanbieder moet delen. Kans is groot dat als je die afspraken verdeeld dat je een deel van de informatie in de onderlinge communicatie en overdracht mist of verloren laat gaat. Als 1 iemand die afspraken doet kan diegene bij doorvragen van een zorgaanbieder misschien net even wat meer (doorslaggevende( informatie verstrekken.

Lanza

Lanza

19-09-2019 om 17:53

Daarom moet je

goed met elkaar communiceren. Je wil toch weten hoe het zit met je kind? Wat er speelt? Ik kan me er niks bij voorstellen dat mijn man alles zou doen en ik niet alle details zou weten en omgekeerd geldt dat net zo.

Het gaat wel om je kind hè?

Angela67

Angela67

19-09-2019 om 17:55

lanza

wil je als de wiedeweerga een betaalde praktijk aan huis gaan beginnen in adviezen en niet meer hier komen adviseren?
Je bent echt té goed en te slim voor het gemiddelde volk hier. Je maakt het mensen moeilijk doordat je jouw lat zo hoog hebt gelegd en 'm gehaald hebt. Daar is de rest van de wereld nog niet ongevraagd aan toe.
Maak er je baan van, dan kunnen de mindere goden hier verder modderen.
gr Angela

Angela67

Angela67

19-09-2019 om 17:56

en dan nu

de reactie van Lanza die zometeen komt:
ik begrijp écht niet waaarom je je zo opwindt, Angela, ik probeer toch alleen maar te hepen? Het is toch je kind tenslotte? En als ik het kan kan iedereen het toch? Mijn man doet dat gewoon allemaal helemaal uit zichzelf dus het kan prima"

gr Angela

Lanza

Lanza

19-09-2019 om 18:04

Mijn ouders

hielden trouwens een map bij met alle documentatie over mijn ernstig gehandicapte zus, deze werd steeds bijgevuld. Zo kun je zelf terugzien hoe afspraken en gesprekken zijn verlopen, dat kan erg belangrijk zijn voor de toekomst/ het financiële gedeelte.

En het is direct handig, omdat je het allebei kunt inzien en bij de hand hebt ipv dat alles bij 1 ouder terecht komt.

Tine Winkel

Tine Winkel

19-09-2019 om 18:08

proest

.

Kopzorg

Denk je.eens in dat er mensen in de wereld zijn die zo weinig zorgen hebben dat zij denken dat het aan hen zelf ligt dat hun leven zo perfect is!

Toch geweldig voor die mensen? Dat zijn ook de mensen die denken Dat het hun eigen verdienste is dat kind goed slaapt en eet. Gewoon een kwestie van goed opvoeden! Dit zijn ook de mensen die zeggen: geef je kind maar een week aan mij, dan slaapt/eet het wel!

Van zulk soort mensen wil je geen advies krijgen,maar ook geen medeleven of begrip. Zulk soort mensen kun je missen als kiespijn IRL en online.

Fijn dat het langzaam de goede kant op gaat met je kind en dat jullie werkgevers hebben die blijkbaar flexibel omgaan met alle tijd die jullie kwijt zijn aan al die zorg. Want met een beetje pech gaat je werkgever ook nog moeilijk doen, behalve als je Lanza heet, dan heb je dat natuurlijk ook perfect geregeld!

Kopzorg

Kopzorg

19-09-2019 om 20:01

Dank voor de lieve woorden.

Ook irl genoeg Lanza's ontmoet. Dat zijn de ergsten die spreiden hun superioriteit ten toon waar mijn kind bij is.
In de wachtkamer van de fysiotherapeut zit ik zoons veters te strikken.
Komt moeder binnen met kund van 4 jaar (denk ik).
Kind zegt: Kijk mama die jongen kan nog steeds geen veters strikken!
Zegt mama: Gelukkig heb ik jou dat wel op tijd geleerd!
💡Zou ik Lanza kennen?

mirreke

mirreke

20-09-2019 om 16:41

Negeren...

als iemand een bijdrage doet, betekent niet dat je er per se op hoeft te reageren. Laat je niet opnaaien Kopzorg, je hoeft je niet te verantwoorden. Je komt hier om steun en advies, en niet om te worden afgebrand.
Jammer dat je hier mensen niet kunt blokkeren zoals op twitter...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.