Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Problemen met ex

Algemene tip voor iedereen: geef aan iedereen door dat je vakantie een dag langer duurt dan die werkelijk duurt, dat geeft een extra dag om weer te wennen aan het gewone leven. 

Ondertussen voor jou, Catwoman: ik ben benieuwd wat je op die intake te horen krijgt. Ik zou benieuwd zijn naar wat hun plan is, en wat het doel is van de begeleide omgang (wordt er toegewerkt naar onbegeleide omgang, of is dat niet per se het doel? ) En ik zou vragen of ze de plannen en afspraken ook even in een mailtje naar jou kunnen bevestigen zodat je daar later op kunt teruggrijpen als je niet meer precies weet wat er nou afgesproken was. 

Fijne vakantie!

Catwoman schreef op 26-05-2026 om 20:29:

Ze zetten er behoorlijk vaart achter. De gezinscoach heeft al een instantie gevonden die de omgang wil doen. En ze wil de intake zo snel mogelijk plannen. Ik heb gezegd dat ik deze week en volgende week op vakantie ben. Heeft ze nu de intake precies een dag daarna gepland.

Hoe meer haast ze maken, hoe eerder duidelijk wordt dat vader zich ook deze keer niet aan de afspraken houdt.

Catwoman

Catwoman

27-05-2026 om 12:10 Topicstarter

Temet schreef op 27-05-2026 om 07:27:

Algemene tip voor iedereen: geef aan iedereen door dat je vakantie een dag langer duurt dan die werkelijk duurt, dat geeft een extra dag om weer te wennen aan het gewone leven.

Ondertussen voor jou, Catwoman: ik ben benieuwd wat je op die intake te horen krijgt. Ik zou benieuwd zijn naar wat hun plan is, en wat het doel is van de begeleide omgang (wordt er toegewerkt naar onbegeleide omgang, of is dat niet per se het doel? ) En ik zou vragen of ze de plannen en afspraken ook even in een mailtje naar jou kunnen bevestigen zodat je daar later op kunt teruggrijpen als je niet meer precies weet wat er nou afgesproken was.

Fijne vakantie!

Ja goeie tip! Nu moet ik ook in mijn vakantie nog oppas gaan regelen voor die intake want zoontje is daar niet bij. 

Ja ik ben ook wel benieuwd naar wat ze willen. Ik denk niet dat ze toe willen werken naar onbegeleide omgang aangezien mijn ex in gebruik is en de omgang dan niet veilig is. Ik denk dat ze nu eerst gaan focussen op de omgang zo snel mogelijk weer opstarten en het misschien dan ook willen gaan opbouwen zodat vader en zoon een band gaan opbouwen. Mijn vraag is vooral hoeveel omgang ze willen. Ik ga zelf inzetten op 1x per 6 weken 1 uur, maar ik denk dat hun meer willen. Ik weet ook niet of mijn ex bij die intake is of dat ze het met ons beide apart doen. 

dat lastste is een vraag waar je vooraf het antwoord op wil. Je wil niet onverwacht geconfronteerd worden met je ex.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.