Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Bijtje82

Bijtje82

28-10-2022 om 18:44

Rekening houden met ex.

Peiling

Moet ik rekening houden met ex?
31 stemmen
10%
90%

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-10-2022 om 20:53

Bijtje82 schreef op 28-10-2022 om 20:22:

[..]

Jawel, want als ik sneakers en jeans aan zou hebben dan had hij niks gezegd.

Hij heeft het ook specifiek genoemd in zijn app. Ik was te leuk gekleed. Daar heeft hij nooit om gegeven, maar nu hij mij kwijt is ziet hij het opeens wel.

En daar ben je nu boos over? 

Bijtje82

Bijtje82

28-10-2022 om 21:01

Battle-Royale schreef op 28-10-2022 om 20:53:

[..]

En daar ben je nu boos over?

Ik ben niet boos. 

Ben geïrriteerd dat hij zich bemoeit met mijn kledingkeuze en vervolgens zielige appjes gaat sturen om mij zo te dwingen me aan hem aan te passen. Zoals ik de afgelopen 11 jaar gedaan heb. 

Bij die gast is het altijd om geld te doen geweest. Alles wat er gekocht werd was van zijn geld. Want de drie dagen dat ik werk telden blijkbaar niet mee. Hij heeft tijd en energie in het huis gestoken. Hij heeft voor zus en zo betaald. Hij vind dat hij recht heeft op de helft van mijn motor, want is van "gezamenlijk " geld gekocht. Niet waar, want was mijn eigen zuurverdiende vakantiegeld. Maar alles was altijd van hem. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-10-2022 om 21:09

Bijtje82 schreef op 28-10-2022 om 21:01:

[..]

Ik ben niet boos.

Ben geïrriteerd dat hij zich bemoeit met mijn kledingkeuze en vervolgens zielige appjes gaat sturen om mij zo te dwingen me aan hem aan te passen. Zoals ik de afgelopen 11 jaar gedaan heb.

Bij die gast is het altijd om geld te doen geweest. Alles wat er gekocht werd was van zijn geld. Want de drie dagen dat ik werk telden blijkbaar niet mee. Hij heeft tijd en energie in het huis gestoken. Hij heeft voor zus en zo betaald. Hij vind dat hij recht heeft op de helft van mijn motor, want is van "gezamenlijk " geld gekocht. Niet waar, want was mijn eigen zuurverdiende vakantiegeld. Maar alles was altijd van hem.

Dit klinkt toch best bozig allemaal. Hij heeft zich niet te moeien met wat jij aantrekt maar om de beste man geen munitie te geven zou ik info over je persoonlijke leven bij jezelf houden zodat er niks is waar hij evt over kan mauwen. Dus gewoon de koffie afslaan en zeggen dat je meteen gaat, waarom is niet van belang om te weten voor hem. Sterkte ermee, heb zelf ook een ex die me nog geregeld van alles verwijt wat overigens ook helemaal terecht is maar dat terzijde.

Bijtje82

Bijtje82

28-10-2022 om 21:17

Battle-Royale schreef op 28-10-2022 om 21:09:

[..]

Dit klinkt toch best bozig allemaal. Hij heeft zich niet te moeien met wat jij aantrekt maar om de beste man geen munitie te geven zou ik info over je persoonlijke leven bij jezelf houden zodat er niks is waar hij evt over kan mauwen. Dus gewoon de koffie afslaan en zeggen dat je meteen gaat, waarom is niet van belang om te weten voor hem. Sterkte ermee, heb zelf ook een ex die me nog geregeld van alles verwijt wat overigens ook helemaal terecht is maar dat terzijde.

Ja ik ben misschien boos en geïrriteerd om zijn gedrag. Maar zal de tip ter harte nemen voor een volgende keer dat ik buitensporig gekleed ga 😁 

Gewoon je blijven kleden zoals jij wilt en het contact nog zakelijker houden. Koffie? Nee bedankt, ik ga. Geen details, daar kan hij blijkbaar niet mee omgaan.  Ook zeker niet op zijn appjes reageren, dit is gewoon zuigen en als je reageert heb jij het weer gedaan. Sta er boven.

Als jouw kleding zijn grootste probleem in het leven is, dan mag hij zijn zegeningen eens gaan tellen. En als hij emotioneel getriggerd wordt door iemands kleding, dan moet hij wat aan zijn zelfvertrouwen gaan doen.
En dat je nu leuke kleding hebt, tja, had hij er maar geen elf jaar over moeten zeuren dat elke euro er een te veel was. 

Ik zou geen rekening houden met wat je aan hebt bij de overdracht, maar geen verantwoording afleggen over dingen. Koffie? Nee dank je, volgende keer.

Bijtje82 schreef op 28-10-2022 om 20:22:

[..]

Jawel, want als ik sneakers en jeans aan zou hebben dan had hij niks gezegd.

Hij heeft het ook specifiek genoemd in zijn app. Ik was te leuk gekleed. Daar heeft hij nooit om gegeven, maar nu hij mij kwijt is ziet hij het opeens wel.

Dat hele punt snap ik sowieso niet, je hebt toch een vriend en dat weet hij? Gaat hij dan plaatsvervangend jaloers zitten wezen op je visite? Het is hoe dan ook gezeur. Jammer dat hij blijkbaar nooit geleerd heeft om gewoon "wat zie je er leuk uit" te zeggen zonder dat het in het negatieve moet. Een gemis in zijn ontwikkeling.

Jij houdt je ergernis in stand door er hier nog over na te sputteren.
Gewoon van je af laten glijden en door.

Bijtje82

Bijtje82

29-10-2022 om 02:47

WendelmoedM schreef op 28-10-2022 om 23:54:

[..]

Dat hele punt snap ik sowieso niet, je hebt toch een vriend en dat weet hij? Gaat hij dan plaatsvervangend jaloers zitten wezen op je visite? Het is hoe dan ook gezeur. Jammer dat hij blijkbaar nooit geleerd heeft om gewoon "wat zie je er leuk uit" te zeggen zonder dat het in het negatieve moet. Een gemis in zijn ontwikkeling.

Ja hij weet dat ik al een hele poos een vriend heb. 

Hij heeft nog nooit gezegd dat ik er leuk uit zie, dus is nu een beetje mosterd na de maaltijd.

Hij is gewoon stik jaloers en baalt dat ik verder ga met mijn leven. 

Bijtje82

Bijtje82

29-10-2022 om 02:47

Jesse_1 schreef op 29-10-2022 om 00:31:

Jij houdt je ergernis in stand door er hier nog over na te sputteren.
Gewoon van je af laten glijden en door.

Heb je een punt. Maar wilde ff mijn ergernis kwijt.

Ach ja, daar is dit forum ook voor. Je kan beter hier je irritatie uiten dan tegenover je ex. Het lijkt mij een goed idee om zo weinig mogelijk tekst en uitleg te geven (bij alles), maar eerlijk gezegd denk ik dat hij ook dan wel zal blijven pruttelen, want hij wil kennelijk uiting geven aan zijn zieligheid. Zijn probleem. Inderdaad hopen dat hij snel een ander heeft, dan mag die zijn gepruttel aanhoren.

Ik vind een jaar na de scheiding nog niet zo vreselijk lang eigenlijk. Als het blijft bij dit soort gezeur kom je volgens mij nog best aardig weg. Waarmee ik niet zeg dat je je er niet aan zou mogen ergeren. Maar hé, dan weet je weer waarom je bent gescheiden

Bijtje82

Bijtje82

29-10-2022 om 11:58

Ik ga zo de kinderen ophalen. Heb niet meer gereageerd. Behalve op zijn bericht deze ochtend hoelaat ik ze kwam halen. 
Zei alleen 12u. Dus ik ga maar eens op weg. Eens zien of hij nog wat te mopperen heeft.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

29-10-2022 om 12:02

Bijtje82 schreef op 29-10-2022 om 11:58:

Ik ga zo de kinderen ophalen. Heb niet meer gereageerd. Behalve op zijn bericht deze ochtend hoelaat ik ze kwam halen.
Zei alleen 12u. Dus ik ga maar eens op weg. Eens zien of hij nog wat te mopperen heeft.

Dus jij moet ze brengen en ophalen?? 

MRI

MRI

29-10-2022 om 12:05

Maar is het het nou waard om er zo lang over na te denken en praten etc? Zo zit hij nog onder je huid en ben je een halve dag met hem bezig. 
Ja het is stom. Nee je moet je er niks van aan trekken, haal je schouders op en laat het mij hem

Bijtje82

Bijtje82

29-10-2022 om 14:52

Battle-Royale schreef op 29-10-2022 om 12:02:

[..]

Dus jij moet ze brengen en ophalen??

Nee normaal niet. Wie ze heeft brengt ze normaal. Dit weekend is een beetje rommelig vanwege verjaardagen, vakantie en Halloween bij papa.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.