Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Bloempje88

Bloempje88

01-09-2023 om 11:39

Scheiden of blijven.

Peiling

Scheiden ?

Maximaal 2 antwoorden.

15 stemmen
80%
20%

Elpisto schreef op 09-09-2023 om 00:05:

[..]

Wat dan idd weer een typische reactie is, zoals je ook een beetje over komt op dit forum. Tot nu toe gaan je posts volgens mij nooit over mij, dus zou het een beetje gek zijn als ik daardoor wat gevoelig ben in mijn man zijn, vind je niet.

Maar wel weer een bevestiging van hoe je overkomt. Dat wel.

Wel knap dat je al mijn bijdrages leest en dan denkt: goh, wat een uberfeminist. In ieder geval een beetje, dus.

Nou heb ik geen idee wat je daar eigenlijk onder verstaat, maar erg vriendelijk klinkt het niet. Wel als een nogal persoonlijke aanval. Je kunt ook gewoon mijn bijdragen niet lezen. Ik ga jou in ieder geval blokkeren. Ben er wel klaar mee, met dit getreiter. 

AnnaPollewop schreef op 10-09-2023 om 23:40:

[..]

Wel knap dat je al mijn bijdrages leest en dan denkt: goh, wat een uberfeminist. In ieder geval een beetje, dus.

Nou heb ik geen idee wat je daar eigenlijk onder verstaat, maar erg vriendelijk klinkt het niet. Wel als een nogal persoonlijke aanval. Je kunt ook gewoon mijn bijdragen niet lezen. Ik ga jou in ieder geval blokkeren. Ben er wel klaar mee, met dit getreiter.

ot En ik, ik ga het woord 'feminist' als erebadge beschouwen. Want dat is het. Hoe de andere het ook bedoelt. 

AnnaPollewop schreef op 10-09-2023 om 23:40:

[..]

Wel knap dat je al mijn bijdrages leest en dan denkt: goh, wat een uberfeminist. In ieder geval een beetje, dus.

Nou heb ik geen idee wat je daar eigenlijk onder verstaat, maar erg vriendelijk klinkt het niet. Wel als een nogal persoonlijke aanval. Je kunt ook gewoon mijn bijdragen niet lezen. Ik ga jou in ieder geval blokkeren. Ben er wel klaar mee, met dit getreiter.

Zelf altijd gigantisch scherp en geïrriteerd uit de bocht komen, en dan als daar ( niet alleen door mij) wat over gezegd wordt, het getreiter noemen. Ik zou eens in de spiegel kijken. 

Bloempje, hoe gaat het nu met je? Hebben jullie inmiddels al een constructief gesprek kunnen voeren mbt het gokken?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.