Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Scheiding áltijd slecht voor kind?

Is in jullie optiek een scheiding van ouders ook wel eens goed voor een kind? Bijvoorbeeld als er geen liefde meer is tussen vader en moeder? Of is het voor een kind dan beter om met ze in 1 huis te blijven wonen zodat de ouders tenminste verantwoordelijkheid voor het kind nemen - om pas uit elkaar te gaan als het kind 18 is en het nest verlaat? 


Sorry, dat mag toch niet, onder verschillende nicks in een topic? Of vergis ik mij?

Philou schreef op 22-06-2023 om 20:53:

Sorry, dat mag toch niet, onder verschillende nicks in een topic? Of vergis ik mij?

Wie bedoel je? Ik niet hoor, heb geen 2e nickname.

AnnaPollewop schreef op 22-06-2023 om 20:13:

[..]

 Vervelend als het tot een trauma leidt, maar zou het in al die situaties tot een geweldige jeugd geleid hebben als de ouders niet waren gescheiden? Dat doen ze toch ook niet voor niks?


Dat is het ook. Een scheiding kan heel vervelend zijn, maar ouders die elkaar dagelijks de tent uitvechten, dat is nog veel vervelender om daarmee onder één dak te moeten zitten.

Gingergirl schreef op 23-06-2023 om 11:21:

[..]

Wie bedoel je? Ik niet hoor, heb geen 2e nickname.

Nee, snap ik. En ook geen derde in dit draadje 

Knip

Philou schreef op 23-06-2023 om 12:21:

[..]

Nee, snap ik. En ook geen derde in dit draadje [Quote aangepast]

Dan kun je toch gewoon het bericht melden, zodat de mods dit kunnen uitzoeken en ingrijpen?

RoodVruchtje schreef op 23-06-2023 om 13:48:

[..]

Dan kun je toch gewoon het bericht melden, zodat de mods dit kunnen uitzoeken en ingrijpen?

Knip.


Philou schreef op 24-06-2023 om 10:51:

[..]

[Quote verwijderd]

Ik bedoelde met mijn vorige bericht enkel te zeggen dat het nogal storend is dit soort insinuaties betreft dubbelnicken in dit topic te doen. Meld het bericht gewoon en laat het verder aan de mods over eea uit te zoeken ipv hele epistels in het topic te plaatsen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.