Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Stiefmoeder niet welkom op kinderfeestje

Bedankt voor jullie betrokkenheid Ik kies er even voor om dit veld leeg te laten.


Flanagan schreef op 12-09-2023 om 14:23:

(Ot)
Ik wist niet eens dat je dat zelf kon doen? Als dit op verzoek is gebeurd van TO, dan heeft de moderator daar akkoord voor geven, lijkt mij.

Het eerste uur kun je dingen zelf aanpassen, daarna moet forumbeheer het voor je doen. Maar ik vind het ook heel irritant, nu lijkt mijn reactie heel bot, terwijl het vooral een reactie was op het drama dat ik meende te lezen in de startpost. (terwijl ik denk dat het al heel goed gaat als je een gewone kinderverjaardag met zowel ex als nieuwe vrouw kunt vieren).

Daglichtlamp schreef op 12-09-2023 om 15:25:

[..]

Het eerste uur kun je dingen zelf aanpassen, daarna moet forumbeheer het voor je doen. Maar ik vind het ook heel irritant, nu lijkt mijn reactie heel bot, terwijl het vooral een reactie was op het drama dat ik meende te lezen in de startpost. (terwijl ik denk dat het al heel goed gaat als je een gewone kinderverjaardag met zowel ex als nieuwe vrouw kunt vieren).

(Ot) klopt, maar de openingspost  stond er volgens mij nog toen Lotte na mij,  ruim twee uur na opening, reageerde. Dan lijkt mij toch dat forumbeheer hiervan op de hoogte was.

In dat geval was ruimte tot aanpassing van de openingstopic beter dan helemaal leeg.

Waarom moet je daar per se bij zijn? Meestal is twee volwassenen wel voldoende voor een kinderfeestje. Als de ouders dit in harmonie samen kunnen doen, lijkt me dat fijn voor de kinderen.

Het laatste kinderfeestje van mijn oudste zoon begon bij mij thuis. Ex en zijn vriendin kwamen daar heen om de kinderen weg te brengen naar de locatie en hebben ze daar later weer opgehaald. Ik kon niet mee rijden door omstandigheden en het was fijn dat de nieuwe partner van mijn ex wel kon waardoor het kinderfeestje gewoon door kon gaan. 
Ik heb zelf gevraagd of ze dat wilde doen. 
Normaal is ze er niet bij, nu kwam het toevallig zo uit. Ze is er wel bij met de verjaardagen die ex en ik nog altijd samen vieren. En hoewel ik dat in het begin echt niet leuk vond (nieuwe partner ex was een goeie vriendin van mij) vind ik het nu prima. De kinderen vinden haar leuk en voor de kinderen kan ik best een paar uur met haar in 1 ruimte zijn. 

ja, ik heb de vraag niet kunnen lezen. Maar als het erom gaat dat je er niet bij mocht zijn. Waarom wil je erbij zijn, het is een kinderfeest, daarbij draait het niet om de volwassenen. Laat ze lekker zelf met de kinderen gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.