Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Twijfel..


ja, dan kun je je afvragen hoe dat 'proberen het uit te praten' er uit ziet. Maar ik heb zo iets, stel je voor dat het echt aan haar ligt, dan moet TO voordat hij verder over zijn onderwerp wil schrijven nu eerst door een hele berg veronderstelde beschuldigingen heen die misschien nergens op gegrond zijn. 

Thera schreef op 12-06-2023 om 20:05:

ja, dan kun je je afvragen hoe dat 'proberen het uit te praten' er uit ziet. Maar ik heb zo iets, stel je voor dat het echt aan haar ligt, dan moet TO voordat hij verder over zijn onderwerp wil schrijven nu eerst door een hele berg veronderstelde beschuldigingen heen die misschien nergens op gegrond zijn.

Dat snap ik hoor, dat is met alle verhalen zo. Maar het lijkt er wel een beetje bovenop te liggen: Ik dit...maar mijn vrouw....ik zus, maar mijn vrouw... ik zo...maar mijn vrouw. En dat "maar" dikt dan de rollen aan.

Ik hoop juist dat ze een echt gesprek krijgen, waarin hij echt onderzoekt en vooral luistert en deel wordt van de oplossing. Wat heb je aan sorry zeggen als er niets in de kern verandert🙂

Ik las nog eens de openingspost en bedenkt dat het feit dat zij toch niet denkt dat hij echt weggaat en het feit dat hij een fijn gevoel krijgt bij de vrijheid die hij zichzelf geeft om op funda te kijken natuurlijk een direct verband met elkaar moeten hebben. Zij zegt vaak dat ze de relatie wil opbreken. Maar denkt dat hij dat niet zal willen. 
Weet zij ook dat je op funda kijkt? 

Op funda kijken is nog heel iets anders dan echt weggaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.