Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

verblijfsvergunning kwijt na scheiding

Ingridje

Ingridje

13-01-2015 om 19:17

Natuurlijk zijn er wel kosten

Leuk idee om de ex-man verantwoordelijk te maken voor haar levensonderhoud maarde uitvoering van zo'n maatregel kost ook heel veel geld.

Misschien dat je hier politiek en heel machtig bent maar aks je dat niet bent vind ik het eerlijk gezegd een beetje luchtfietserij. En als je dan toch luchtfietst, pak dan wel de goede fiets . Het is toch ongehoord dat deze vrouw blijkbaar door haar gehele familie en thuisland wordt uitgekotst omdat ze de pech had uitgehuwelijkt te worden aan de verkeerde? En wij hier maar klagen over de participatiemaatschappij....

tsjor

tsjor

13-01-2015 om 21:11 Topicstarter

Andere fiets

Dit vind ik ook: 'Het is toch ongehoord dat deze vrouw blijkbaar door haar gehele familie en thuisland wordt uitgekotst omdat ze de pech had uitgehuwelijkt te worden aan de verkeerde?' Maar ik vind het ook naar, dat de gevolgen daarvan helemaal bij haar komen te liggen.
Je mag best een andere fiets ontwerpen, ja voor luchtfietserij, maar soms moet je eerst in de lucht fietsen om een draai-in-het-denken te maken, voordat je weer op de grond verder kunt.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.