Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Waar vind je een nieuwe partner?

Benieuwd wanneer jullie op zoek zijn gegaan naar een nieuwe partner, of wellicht helemaal niet op zoek zijn gegaan.. 
Waar vind je een eventuele nieuwe partner als je gescheiden bent en jonge kinderen hebt. Een datingsite? Welke? 
Gewoon bij je in de stad? Hoe? 
Of denk ik veel te moeilijk.. 

ik denk dat je vooral moet kijken wat bij jepast; voor de een zal dat online daten zijn, de ander duikt wellicht liever het uitgaansleven in.

Ja dat vraag ik me ook af. Als ik al die mensen zie die húp een ander hebben. Nu ben ik over de 60, misschien maakt dat 't lastiger. In het echt kom ik iig nauwelijks meer nieuwe mensen tegen. In mijn leeftijdsgroep willen de Tinder mannen meest alleen sex met een jongere dame, duh. 

Hier gewoon old school in een bestuur van een sportclub. Eerst een paar jaar gewoon bestuurscollega's geweest, daarna sloeg de vonk over. Maar bij mij zat er wel een flinke tijd tussen mijn scheiding en deze nieuwe relatie. Dus niet hup een ander.

Ik heb op mijn 55e een man ontmoet via E-matching. Gericht gezocht naar iemand uit dezelfde omgeving, van mijn leeftijd, ook kind(eren) van dezelfde leeftijd (puber), zelfde inkomen. Geen geklets over hobby's ('uitgaan', 'een wijntje bij de open haard' pffff 🙄), snel afspreken en de 1e ontmoeting niet een hele avond romantisch en leuk proberen te zijn maar gewoon overdag even een uurtje koffie op een station ofzo. Inmiddels wonen we alweer een paar jaar samen. 
Jongeren doen het anders en de tijden veranderen ook sneller dan ooit. Ik ken genoeg jongeren die elkaar via Tinder hebben ontmoet. Het is niet mijn ding, maar in wezen gaat het om hetzelfde: zorg dat je weet wat je wil, spreek snel af en steek geen energie in mensen die vervelend doen of iets anders zoeken dan jij (dat zijn er namelijk best veel 😉).
Let op hoe iemand reageert vanaf het begin en wees eerlijk tegen jezelf of je dat leuk vindt en of je verder wil gaan. En nog een tip: kijk eens hoe iemand omgaat met horecapersoneel bij de eerste afspraak. Dat spreekt boekdelen! 

Oh ja, ik was acht jaar alleen toen ik ging daten, hij negen jaar.

elledoris schreef op 31-03-2023 om 10:16:

Ja dat vraag ik me ook af. Als ik al die mensen zie die húp een ander hebben. Nu ben ik over de 60, misschien maakt dat 't lastiger. In het echt kom ik iig nauwelijks meer nieuwe mensen tegen. In mijn leeftijdsgroep willen de Tinder mannen meest alleen sex met een jongere dame, duh.

Elledoris waarom word je niet lid van Klup.

Activiteiten - Klup (kluppen.nl)

Is voor 50 plussers. Leuke uitjes met onbekende vaak vrijgezelle mensen. Ook gewoon bij jou in de buurt. Gaat echt niet om daten maar het kan wel natuurlijk wel dat je iemand tegen komt. Overigens voor de iets jongere is NMLK super leuk. Al leuke mensen ontmoet en uitjes mee gedaan.


Heb overigens zelf een vleugje gezien hoe het nu gaat. Tinder is denk ik voor mij een 50 jarige man die geen camper of grote boot/auto heeft kansloos. Merkte dat er veel facebookgroepen zijn met heel veel "normale" vrouwen/ mannen. Ze wilde me zelfs ophalen haha. Overigens dat eindeloos gechat is niet aan mij besteedt. Liever gelijk een lunch dat weet je gelijk of er een klik is dan eindeloos getyp.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.