Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

wijzingen ouderschapsplan


Waarom is je zoon niet meer bij jou?

Dat ligt aan het werk van mijn vriendin qua werktijden. 


Waarom ligt het aan haar werk en werktijden? Ik zou denken dat het, als het al met iemands werk te maken heeft, het eerder met jouw werk en werktijden samenhangt. En als je het helemaal los van werk bekijkt: er bestaat kinderopvang. 

Ik vind dat je vreemd denkt. Aan de kant van vriendin staat qua omgangsregeling alles vast en dat lijk je vanzelfsprekend te vinden en en jij wil je ex een rechtszaak aandoen omdat ze niet meebeweegt. Waarom is dat logisch? 



Peetvader schreef op 28-02-2022 om 17:52:

[..]

Mijn ex staat niet open tot een uitbreiding of tot mediation, alles tot extra zien wordt tegen gehouden omdat het er dan op wordt gegooid. Een 3de partij mag niet oppassen als de moeder of vader thuis is qua werken.

Maar je wil dus wel naar de rechter om weekeinden te wisselen, maar niet om meer omgang te hebben met je zoon? Ik geloof dat ik helemaal niets van je snap.

Ik snap de stelling dat iemand anders dan de ouders niet mogen oppassen niet. Wie heeft dat bepaald? Zij of jullie samen? Want als zij niet werkt is het dan wel heel makkelijk om zoveel omgang met het kind te hebben. Mag hij dan ook niet bij andere kinderen spelen omdat zij toch thuis is?
Ik zou inderdaad gaan voor meer omgang met je zoon. Weekenden wisselen is weer nadelig voor de band van jouw kind met de andere stiefkinderen. Overigens vind ik het feit dat jij later een vriendin had dan zij een vriend echt een non-argument.
Heb je ook niet de helft van de vakanties bijvoorbeeld?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.