Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Zoon heeft moeite met "goedkope" vakantie en ik moeite met zoon


amk

amk

19-07-2013 om 14:14

Geen perceptie

Het is echt anders. Vroeger kon ik prima een tent in mijn eentje opzetten terwijl manlief (inmiddels ex) boodschappen ging doen. Werd er werkelijk nooit hulp aangeboden. Nu ik overduidelijk in mijn eentje kom aanrijden wordt mij dat wel gelijk aangeboden. En hoe opmerkelijk, het zijn altijd mannen die hulp aanbieden. En dan vaak niet op een goh, zal ik even helpen toon, maar net een tikkie slijmeriger dat niet oprecht overkomt. Bij voorkeur dus met aanraking.

Vrouwen willen best helpen, maar dan moet je het even vragen.

Het is geen perceptie, je hoort het op veel alleenstaanden fora.

liora

liora

19-07-2013 om 14:28

Goh

Heb ik nou werkelijk nooit last van, ik denk dat het wel perceptie is voor een groot deel.. Of ik straal uit: laat me met rust, ik bijt.

Maylise

Maylise

19-07-2013 om 18:26

Gee

Het gaat natuurlijk niet om mannen die alleen even een praatje aanknopen over het weer maar over mannen die impliciet of expliciet aangeven dat ze wel even je eenzaamheid willen verlichten. Een alleenstaande vrouw is toch wel interessant en wordt vaak gelijk gezien als gewillig door bepaalde heren. Natuurlijk zijn niet alle mannen zo maar het zijn er meer dan genoeg.

Fiorucci

Fiorucci

19-07-2013 om 19:12

Jeetje

Nou, dan zal ik mijn werkelijk buitengewoon aardige en behulpzame man maar even uitleggen dat er van alles gezocht kan worden achter een aanbod tot hulp....

Fio, en anderen

Fio dat hoeft niet, want het verschil is echt wel duidelijk. Er zijn mannen die gewoon behulpzaam zijn en er zijn mannen die echt flirten. Ik heb dezelfde ervaringen uit de tijd dat ik alleenstaand was. Met perceptie heeft dat niet zoveel te maken. Ik verbaas mij dan weer dat er hier mensen zijn die dat niet geloven omdat ze het niet zelf mee hebben gemaakt. Als ik toch alles wat ik niet zelf meemaak niet zou geloven...

Fiorucci

Fiorucci

19-07-2013 om 21:48

Jippox

Ik zeg nergens dat ik het niet geloof. Maar je moet ook niet overal iets achter zoeken. Sommige mensen zijn aardig en behulpzaam zonder bijbedoeling. En zoals ik al schrijf, er kan een andere reden zijn om iemand niet gelijk uit te nodigen.

Sinilind

Sinilind

21-07-2013 om 10:25 Topicstarter

Klopt fio

Natuurlijk hebben de meeste mannen geen bijbedoelingen. Maar een vrouw met wat levenservaring herkent ook gelijk een man die het eventueel leuk zou vinden om een beetje te flirten of meer.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.