Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-09-2017 om 11:49
Ik ben in 2006 gescheiden en heb 2 kinderen waarvan we de zorg samen delen in Co-ouderschap. 2 jaar geleden heeft mijn dochter besloten om volledig bij Moeder te gaan wonen. Mijn zoon van 15 is nog wel om de week een hele week bij ons.
Hij heeft ook nogal wat extra zorg nodig ivm een verstandelijke beperking.
Afgelopen week heb ik van hem begrepen dat hij afgelopen weekend bij een goede vriend van mijn ex-vrouw gaat slapen. Die persoon kent hij goed en ze gaan ook regelmatig met z'n allen op vakantie. Hij blijft daar vaker slapen en dan gaan ze naar de film of andere leuke dingen doen.
Maar aangezien hij daar vaker blijft slapen vroeg ik aan mijn zoon of hij daar dan ook een eigen slaapkamer heeft. Ik kreeg als antwoord dat hij altijd bij die persoon in bed slaapt...
Ik vind dit heel erg vreemd en niet fijn. Ik ken die persoon ook redelijk maar ik vind het raar dat ze samen in een bed slapen. Dit is naar mijn mening toebehoren aan ouders.
Ik heb hier mijn ex-vrouw op aangesproken en die is het totaal niet met mij eens. Zij vind het een kwestie van vertrouwen en heel normaal dat dit gebeurt want onze zoon vind dat tenslotte ook leuk en gezellig. Ze is zeer verbolgen over dat ik er zo over denk en dat ik die persoon dus niet vertrouw..
Aankomende zondag heb ik een gesprek met haar hier over.. Ik heb hier al meerdere personen over gesproken en die vinden het ook een hele rare situatie. Zelf blijf ik ook van mening dat ik het gewoon niet wil. Maar ik ben ook benieuwd naar meningen van anderen. Kijk ik er zo raar tegenaan en moet ik mijn mening aanpassen...?
16-10-2017 om 18:07
fijn
Dat je even reageert. Goed dat er actie wordt ondernomen. Sterkte en je kan hier altijd steun en raad zoeken
17-10-2017 om 14:53
oeps
ik hoop dat de naam die je noemde een fakenaam is, anders even aan forumbeheer vragen om de naam te verwijderen??!!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.