Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vera*

Vera*

09-08-2010 om 22:51

Aaaaargh [naar eerste hulp... en wachten...]

Bijna 3,5 uur geleden zijn man en zoon naar de eerste hulp vertrokken omdat zoon uit de hangmat gevallen is. Hij had veel pijn aan zijn onderrug en het was bij zijn ruggegraat erg dik. Mobiel van man is nog hier in de tent en ik wacht en wacht...... (en ik moet toch iets doen om de tijd door te komen terwijl ik eigenlijk naar bed wil)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

09-08-2010 om 23:08

Jeetje

Dat is erg. Hopelijk valt het mee. Veel sterkte met wachten.

Sterkte!

slik, dat klinkt niet fijn Vera*. Sterkte voor bij het wachten en ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt.

Kan me voorstellen dat je baalt dat in de haast je man zijn mobiel is vergeten. Is er anders niet iemand op de camping die hem kan bereiken in het ziekenhuis....bellen naar het ziekenhuis en dan vragen naar de EHBO en situatie uitleggen. Dan weet je misschien iets.

Nogmaals, sterkte!

groetjes van Purk

Jesse_1

Jesse_1

09-08-2010 om 23:25

Jee vera

Sterkte, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt!
Jesse

Bellefleur

Bellefleur

10-08-2010 om 09:25

En,

Hoe is het afgelopen?

Vera*

Vera*

10-08-2010 om 22:01

Viel mee

Man en zoon waren om 1 uur 's nachts weer thuis. Gelukkig was er niets gebroken en inwendig zag het er ook goed uit. Wel veel pijn en dus flink aan de pjnstilling. Vandaag is hij bij de tent gebleven en zijn wij naar de beer-excursie gegaan. Morgen trekken we hier weer weg als het niets is/wordt nemen we de boot vanuit Oslo weer naar huis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.