Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kiki

Kiki

24-12-2010 om 08:07

Aargh oorontsteking vlak voor de kerst, heb ik dat

Alsof ik een peuter ben zeg, wat doet trouwens zeer!

Net mijn huisarts gebeld en die is natuurlijk dicht vandaag.
Omdat ik mijn kerstdagen een beetje normaal door wil komen, graag wat zelfhelptips

Want paracetamol helpt dus gewoon helemaal niet en de pijn moet nu weg!

Ik moet al mijn boodschappen (inclusief kerstcadeautjes) allemaal nog doen vandaag.
Morgen kerst bij mijn schoonouders, tweede kerstdag zijn er vrienden bij mij.
Wat een timing ook gewoon

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hopen dat het heel snel knapt

dan ben je van de pijn af.. of zou een ontstekingsremmende pijnstiller verlichting geven ? Wellicht het proberen waard ? Anders toch even naar de vervanger.

Inge M

Inge M

24-12-2010 om 08:48

Neusdruppels

Je kunt de hele dag door een spray van zoutoplossing gebruiken. Dit werkt ook door naar je oren.
Daarnaast een spray met spul dat maar enkele keren per dag mag.

Merel

Merel

24-12-2010 om 12:20

Ook gehad

Toevallig een week of 2 geleden met mijn dochter bij de huisarts gezeten, ze had een flinke oor ontsteking. Het enige wat ze kreeg was flinke pijnstillers (tramadol) en ze moest het uitzieken. Een neusspray voor verstopte neus (xylometazoline) wil ook verlichting geven. Dus ik zou desnoods naar de apotheek gaan en vragen om goede pijnstilling en dit ook netjes om de zoveel uur slikken. Dochter redde het hier aardig mee, kon er goed op slapen en hing verder wat sloom in de kamer, beetje computeren en tv kijken. Dus probeer zoveel mogelijk te delegeren, jullie vrienden willen je neem ik aan best helpen, tweede kerstdag bijvoorbeeld. Laat je vertroetelen.

Beterschap.

Kiki

Kiki

24-12-2010 om 23:20

Neusspray gehaald

zware pijnstillers gehaald. Wat een waardeloze timing. Ik voel me zo rottig.
Maar goed, ik bikkel de kerstdagen wel door. Komt wel goed.

Ik ben zoveel mogelijk van tevoren al aan het koken, zodat ik met de kerstdagen wat rust heb. Lieftallige echtgenoot helpt goed mee (hij heeft een half jaar geleden oorontsteking gehad, dus voelt erg met me mee)

Vandaag maar niet gaan werken, ze vielen op kantoor nog net niet stijl achterover. Waaat Kiki komt niet werken

Maar de kerstboodschappen nog wel kunnen doen, sta ik bij een vrouw die alle sperzieboontjes een voor een aan het uitzoeken is. Stel je voor dat er eentje niet goed is zeg

Lynna

Lynna

25-12-2010 om 08:47

Sterkte!

Ik heb het een jaar of 4 geleden nog gehad, op vakantie in Frankrijk. Moest ik naar een Franse dokter, want ik had zo enorm veel pijn.... Wel hele goede zalf gehad maar wat was ik er beroerd van, had met terugwerkende kracht nog veel meer medelijden met mijn kinderen toen zij oorontsteking hadden.

En ben 3 weken daarna praktisch doof geweest aan 1 oor....

Ik hoop dat het gauw over is en je toch nog van je kerstdagen kunt genieten!

Fiorucci

Fiorucci

25-12-2010 om 09:02

Beterschap

Oh wat naar, oorpijn, beterschap!

Nasha 1st

Nasha 1st

25-12-2010 om 14:31

Nu niks meer aan, maar

-> Net mijn huisarts gebeld en die is natuurlijk dicht vandaag.

ehhhhh, was er geen vervanger dan? Er is toch altijd wel ergens een huisarts wel aan het werk?

Tink

Tink

25-12-2010 om 16:14

Stomen

Volgens mijn huisarts helpt dat ook.
Sterkte, oorpijn is rottig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.