Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Rafelkap

Rafelkap

15-12-2009 om 07:32

Ab kuur voorbij - nog niet over

AB kuur van mijn zoontje is vandaag voorbij, maar in zijn ademhaling is nog wel grote reutel, hij lijkt wel aan het spinnen! Toch is hij niet meer ziek. Wat te doen? Laten slijten of terug naar de huisarts? (hij had ontsteking bovenste luchtwegen en middenooronsteking)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Contact met ha opnemen

..het kan gevaarlijk zijn.

Puck2

Puck2

15-12-2009 om 14:49

Even contact opnemen

Of het gevaarlijk kan zijn weet ik niet. Waarom kan dat Rodebeuk?
Wel weet ik dat sommige a.b. nog wel even blijven nawerken na het stoppen van de kuur en dat dan een nieuwe kuur niet nodig is. Maar even contact opnemen met de huisarts lijkt me wel verstandig en in ieder geval beter voor je gemoedsrust.

Rafelkap

Rafelkap

15-12-2009 om 16:36

dan bel ik de huisarts binnenkort even. Ik wil ook niet als een overbezorgde muts overkomen, maar het is kennelijk normaal dat je dan even informatie inwint.

Sorry, beetje cryptisch

was niet mijn bedoeling om te ontinformeren...

Als een kuur niet goed aangeslagen is en hij is afgelopen dan kan het daarna extra hard terugkomen.

Als je dan ook iets bij je amandelen hebt dan kun je bijvoorbeeld een abces krijgen, dat kan echt heel hard gaan. Is maar een voorbeeld... maar het feit dat een kuur niet of onvoldoende aanslaat vind ik een goede reden om met de arts te overleggen. Het kan zijn dat die je toch nog een keer wil zien, bij koorts of bepaalde andere symptomen die ik nu even niet kan overzien. Dus misschien kun je aan de telefoon al horen waar je op moet letten. Kleine actie, groot plezier zegmaar. Even uitsluiten dat er reden is om verder te behandelen.

Soms kan je zelf de NHG-standaard erop na slaan maar symptomen die terugkomen na de kuur is geen fijne zoekterm in google

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.