Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

vetrolletje

vetrolletje

13-08-2009 om 09:38

Afslankpil alli

Ik lees veel lovende berichten over de afslankpil Alli.
Het zou alleen via de apotheek vrij verkrijgbaar zijn.

Gebruikt een van jullie het toevallig? Ik ben benieuwd naar wat ervaringsverhalen en hoe duur het kost.

Ik wil erg graag afvallen, moet echt aan de slag om wat kilo's kwijt te raken en zou het erg prettig vinden om naast bewegen en verantwoord te eten een steuntje in de rug te hebben.

Wie heeft er ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

13-08-2009 om 11:54

Geen specifieke ervaring

maar bij dergelijke middeltjes denk ik altijd

'als het zo ontzettend goed zou werken zou
a) al dat lang en breed uitgebreid in de media geweest zijn
b) de concurerende merken geen product meer verkopen en van de markt gehaald zijn

2 jaar geleden lag dit middel in Amerika al in de vrije verkoop bij de drogist, samen met nog 10 andere middelen tegen afslanken.

Aangezien er in de tussenliggende periode nog volop voor andere middelen reclame gemaakt wordt, en ik nog in geen enkele media (radio/tv/tijdschrift/internet) iets gehoord heb dat dit nu echt zou werken, denk ik niet dat het echt heel veel zoden aan de dijk zet. De prijs lag toen overigens rond de 50 dollar per verpakking.

vetrolletje

vetrolletje

14-08-2009 om 09:36

Dank!

Superdank voor de link!

Nasha 1st

Nasha 1st

15-08-2009 om 15:23

Nav dit draadje

ben ik eens over die pil gaan lezen, toevallig stond er ook een stukje in de consumentengids over....Ik begrijp dat hij wel iets helpt, maar dat je toch een dieet moet volgen...En dan....je krijgt meer last van je darmen en je wordt winderiger....hihihi, weet niet of mijn man dat leuk gaat vinden....

bertje1

bertje1

16-08-2009 om 21:27

Dietist

hoi (ik ben dietist); het werkt als volgt: het medicijn zorgt er voor dat je niet al je vet uit de voeding opneemt. Je kunt dus als je teveel vet eet, vetdiarree krijgen (of klachten daaromtrent), hardstikke lastig, maar ja, moet je maar niet te veel vet eten
Het werkt dus best wel (als je het neemt bij vetbevattende maaltijden), maar het is best duur en een hulpmiddel. Je zult toch (blijvend) op je eten moeten letten en (veel) meer moeten bewegen, dan kun je pas blijvend en zonder jojo effect afvallen. Verder moet je proberen niet te veel af te vallen, niet te snel en goed naar je gedrag kijken.
Misschien naar een goede dietist?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.