Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

23-01-2011 om 21:44

Al dagen verhoging

ayladochter van 6 heeft al vanaf midden vorige week continu verhoging Hangt de hele tijd tussen de 37,8 en 38,2. Ze heeft noraal een temp van 36,4 dus dat is wel echt verhoogd. Ook 's ochtends hoofdpijn en keelpijn en vooral heel chagrijnig, huilerig en witjes. Kan dit een lichte griep zijn en hoe lang kan ik het aankijken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joos

joos

23-01-2011 om 22:14

Precies hetzelfde

ook een dochter van 6, zelfde kwaal als die van jou. Ze eet trouwens wel. Niet veel, maar toch wel avondeten. Maar voor de rest heel veel huilen, hangen en wurgen.

ayla

ayla

23-01-2011 om 22:25

ze eet ook, prima zelfs.
Maar je ziet aan haar dat het niet oke is, pips en rood onder de ogen. Alles is teveel en alles irriteert madam. Morgen maar weereens aankijken en dan beslissen of ze thuis blijft of niet

10 dagen

Dirkszusje had ook verhoging is 10 dagen uit de running geweest, net als haar vriendinnetje een paar dagen eerder. En net voor het weekeinde is Dirk er nu mee begonnen. Ik hoor van de meeste ouders op school dat kinderen er een dag of 10 last van hebben.

En?

Hoe gaat het nu? Jongste hier is vandaag weer naar school gegaan, na een week (met koorts/verhoging ja) op apengapen te hebben gelegen. Is heel lang voor zijn doen, meestal is ie na een dag weer helemaal alive and kicking. En inderdaad: eten deed ie wel gewoon, zij het wat minder dan normaal.

Jammer genoeg ligt ie nu weer in de lappenmand: voet tussen de spaken van een rijdende fiets (vraag me niet hoe die het voor mekaar heeft gekregen... zucht. Voet bont en blauw en helemaal ontveld. De arme jongen leeft bepaald niet onder een gelukkig gesternte de laatste tijd .

Annet

Annet

24-01-2011 om 19:46

Reactie op jou?

Ik begreep dat jij afgelopen week een medische ingreep hebt gehad. Zou het kunnen dat je dochter daarop reageert?
En zo ja, dan zijn er meer varianten mogelijk, zoals: ze maakt zich bezorgd, ze krijgt minder aandacht dan anders, het dagelijkse ritme is verstoord, etc.

Jessica

Fijn dat je naar hem vraagt. We zijn inderdaad even langs de HAP geweest, en het viel gelukkig mee. Behoorlijk gekneusd, dat wel, maar hij huppelde vanavond alweer vrolijk rond. En hij had meteen weer een goede reden om zijn ouwe trouwe dokterskoffertje uit de mottenballen te halen (zus heeft zelfs een mooie stellage gemaakt van een bezem en een handdoek zodat ie 'in tractie' kon lol).

ayla

ayla

25-01-2011 om 10:11

Ze is weer naar school

Ze is vanochtend weer naar school gegaan, zonder tranen en protest dus dan zal ze wel beter zijn. Ik denk niet dat het een reactie op mijn ingreep was, ze was goed voorbereid, is me in het ziekenhuis komen bezoeken en had een zeer grote interesse in me. Bloeddorstig monstertje. Die moet echt arts worden.

Ayla

Ayla: fijn dat ze blijkbaar is opgeknapt. Of wilde ze soms juist graag thuisblijven om jouw genezingsproces op de voet te kunnen volgen *wink*?

Jessica

Hij kan er wel op lopen, maar het doet hem veel pijn. Hebben vanmorgen dus toch maar foto's laten maken... maar ook daar viel niks op te zien. Nu met een drukverbandje gaat het wat beter, maar zoon baalt als een stekker. Hij had liever groen gips gehad ))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.