Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

WendyY

WendyY

11-10-2011 om 12:42

Altijd maar hoesten........

Wel vaker last van hoesten gehad. Maar nooit zo lang. Ik hoest al 2 maanden maar ben niet verkouden. Eerst dacht ik stel je niet aan, je hebt blijkbaar gewoon gevoelige luchtwegen. Maar ik vind het zo vermoeiend dat gehoest. Ook storend voor anderen. Mijn man zegt ik hoef alleen maar te luisteren waar het gehoest vandaan komt en ik weet waar je bent
Wanneer zijn de klachten het ergst:
Bij het opstaan veel slijm in mijn keel dus veel hoesten
Op de kinderboerderij kriebelhoest en jeuk aan neus
Op een plek met veel rook bv Barbeque
Parfum en deo, schoonmaakmiddel in sprayfles kriebelhoest
als ik meerook krijg ik kriebelhoest
Het is nooit een droge hoest altijd met slijm.
Overigens heb ik geprobeerd om het hoesten te onderdrukken maar dan valt mijn stem weg/ klink ik schor. Als het kriebelt in mijn keel kan ik het niet onderdrukken. De tranen springen in mijn ogen van de kriebel. Dus het belemmerd ook het praten.
Ik heb 3 katten hoop dat ik niet allergisch voor huisdieren ben? Wie herkent deze klachten en wat te doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

11-10-2011 om 12:53

Nou...

Ik zou eens bij de dokter langs gaan.

dc

dc

12-10-2011 om 08:01

Wasmiddel?

Mijn oudste had maanden dat hij maar bleef hoesten. Van wasmiddel verandert en op slag over! Soms kun je opeens allergisch voor iets worden dat je al jaren gebruikt.

Valkyre

Valkyre

12-10-2011 om 09:25

Vraag een verwijzing

Voor de longarts. Die zal dan ook een allergietest laten doen. Mijn man had het ook. Hij heeft nu neusspray en antihistamine, en het gaat prima!

groet, Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.