Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Berber.

Berber.

05-08-2010 om 15:46

Altijd verhoging/koorts, het vervolg

Ik heb hier al een paar keer vragen gesteld ivm de temperatuur van mijn zoontje die vaak aan de hoge kant is, ook wanneer hij verder gezond lijkt. Ik wil even laten weten aan alle meelevers en meedenkers (en tegelijkertijd van me af schrijven) dat we vandaag bij de spoedeisende hulp van het Sophia zijn geweest en dat zijn bloed nu naast op eventuele ontstekingen (hij heeft een pacemaker, die zou dat kunnen veroorzaken) ook onderzocht wordt op allerlei chronische ziektes, afwijkingen in het immuunsysteem en nog zo wat dingen.

Volgende week de uitslag. Spannend weer.

Bedankt allemaal!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sterkte

vreselijk slopend om een belangrijke uitslag af te moeten wachten, sterkte en het komt vast allemaal goed !

Bastet

Bastet

05-08-2010 om 18:49

Spannend meis

Altijd spannend,wachten op uitslagen,ik duim voor een goede uitkomst!
Groetjes,bastet

liora

liora

05-08-2010 om 20:39

Berber

Wat naar, heel veel sterkte met je kleine mannetje!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Spannend

Oh, wat spannend meid. Hier draaien de duimen voor een goede uitslag! Sterkte met wachten, zenuwslopend weer...

Asa Torell

Asa Torell

05-08-2010 om 22:56

Ach berber

Shit!!! Wat een spanning weer. Ik duim voor een meevallende uitslag!

Kaaskopje

Kaaskopje

06-08-2010 om 00:37

Zeker spannend!

Sterkte bij het afwachten.

Sascha2

Sascha2

06-08-2010 om 09:42

Ach meis!

He berber, wat een onzekere en nare tijden weer. Bwlegh, wat een zorgen. Ik hoop dat je snel een goede uitslag krijgt!!
Dikke knuffel!

Mariska

Mariska

07-08-2010 om 20:15

Berber

Ik was hier ook nooit gaan kijken om hier een posting van jou te vinden... Thx dus voor je krabbel!

Wat een schrik dat jullie op de spoedeisende hulp van het Sophia terecht zijn gekomen! Vanwege de koorts? Hoe is het nu met hem?

Wat ontzettend spannend dat bloedonderzoek en het zenuwslopende wachten op de uitslag! En dan zeg jij " we wachten gewoon maar af"... met de nadruk op gewoon? DUHU! Ik sluit me aan bij jou en al die anderen die voor je duimen & hopen op een goede uitslag of tenminste op iets -zoals je zelf zegt- simpels.... iets waar iets aan te doen is.

Als het al niet erg genoeg is komt de uitslag op vrijdag de 13e! Wie bedenkt zoiets! Tsssssss!

Ik denk aan je & je kanjer!

X Maris

Asa Torell

Asa Torell

10-08-2010 om 22:08

Tjee berber

ik moest alweer zoeken naar je draad! Ik wou je nog even sterkte wensen deze week met het wachten op de uitslagen, wanneer hoor je het precies?

Asa Torell

Asa Torell

13-08-2010 om 09:11

Hoi berber

Ik denk aan jullie vandaag! En duim dat het meevalt!

Sterkte

met het wachten. Zenuwslopend lijkt me.

Hier ook een spannende dag, krijgen vanmiddag de uitslag van pyschologische test enz van oudste. Gelukkig weet ik wel hoe laat en gelukkig is het niet zo spannend als jouw geval.

Top berber!

So far so good dus, hartstikke goed nieuws!

Mariska

Mariska

13-08-2010 om 16:58

Ha!

Ik zit de hele tijd me af te vragen: wat was de uitslag en inderdaad: so far so good! Heel wat ellendige zaken die je kan wegkruisen!!! Op wat voor termijn mag je de laatste uitslagen verwachten? En volgende week dus kinderarts en cardioloog... Ik blijf gewoon duimen doordraaien LIEFS! X

Hey berber

Ik kom waarschijnlijk wel met mosterd na de maaltijd, maar misschien staat inderdaad zijn termostaatje door de pacemaker wat 'te hoog'.

Ik ben ook pacemakerdrager, en door mijn stofwisselingsziekte heb ik het snel koud.

Sinds ik de pacemaker heb is dat anders. Erg raar, maar als ik het koud heb, hoef ik maar op mijn linkerzij te gaan liggen(aan de kant van de pacemaker) en binnen de kortste keren breekt het zweet me uit! Geen idee hoe dat nou komt. Maar ik wordt gewoon warm dan.

In het ziekenhuis toen hij geplaatst werd, werd ik hiervoor trouwens al gewaarschuwd door een andere pacemakerdraagster! zij had het ook!

Bastet

Bastet

13-08-2010 om 18:08

Net terug

Kom net terug uit Friesland en ben blij dit te lezen berber,goede berichten tot dusver.
Liefs,Bastet

Asa Torell

Asa Torell

13-08-2010 om 21:49

Ha fijn

dat ze gelukkig toch niet heel laat belden en vooral dat ze nog niks hebben gevonden! Ik duim mooi door voor de rest van de uitslagen.

Hoi berber

Fijn dat ik je een beetje gerust kon stellen! Ik heb er nooit met mijn cardioloog over gepraat, vooral omdat ik er al op gewezen werd door de medepatiente.

Bij mij zit de pacemaker bovendien vlak onder de huid. een ontsteking zou ik denk ik meteen voelen.

Dat lijkt me inderdaad best lastig dat de pacemaker in de buikholte zit. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar zou een ontsteking die koorts veroorzaakt niet ook wat meer symptomen moeten geven? Bijvoorbeeld dat zijn buikje dikker wordt, of rood?

Sascha2

Sascha2

17-08-2010 om 19:42

Ja berbertje!

Wat een fijne uitslag! Ik ben opgelucht en blij voor jullie

Salie

Salie

19-08-2010 om 13:45

Berber

Hoi Berber,

Wat vervelend allemaal zeg. Fijn dat er in ieder geval niks uitgekomen is tot nu toe.
Tijden geleden heb ik een soortgelijk draadje hier gehad dacht. Wel een wat ander verhaal dan. Jouw zoontje heeft een pacemaker, wat het verhaal natuurlijk anders maakt. Mijn zoontje van nu vier had ook altijd koorts en verhoging. Daarbij ook veel luchtweginfecties enzo. Veel onderzocht, er kwam niet echt iets uit. Er is wel uitgekomen dat zijn witte bloedlichaampjes wat aan de lage kant zijn altijd. Daardoor weinig weerstand en daardoor ook veel ziek. Vorig jaar december laatste keer een longontsteking gehad en tot nu toe gaat het goed. We hopen dat het deze winter ook goed blijft gaan.
Mijn zoontje deed mee aan een onderzoek van het wkz en daarom moesten wij hem altijd temperaturen, anders hadden wij niet geweten dat hij altijd verhoging tot koorts had. Dit doen wij nu al heel lang niet meer, dus geen idee of ie het nog heeft, maar het is niet erg heeft de arts tegen ons gezegd.
Nou heel verhaal, met wat herkenning.
In ieder geval wens ik je veel succes met je mannetje.
Gr. van Salie

Salie

Salie

19-08-2010 om 21:06

Hoi berber

Hoi,

Hij heeft inderdaad voornamelijk bloedtesten gehad, maar ook een zweettest en foto's. Die zweettest was voor de taaislijmziekte. Het is zeker vervelend als ze zo vaak ziek zijn. Hij is nu 4,5 en gelukkig ook niet meer zoveel moe en gaat lekker naar school.
Hij deed mee aan een onderzoek, de ene helft van de kinderen die had wel de neusamandel eruit en de andere helft niet. Mijn zoontje dus niet, maar is nog tijdens het onderzoek er wel uit gehaald, want het ging niet meer. Voor dat onderzoek moesten we temperaturen. Dit was altijd voordat ie naar bed ging en altijd hetzelfde oor. Er stond geen vaste tijd voor. Niet te laat uiteraard.
Hoop dat het met je zoontje ook goed komt.
Groetjes van Salie

Asa Torell

Asa Torell

25-08-2010 om 20:22

Hm berber

Ik had gehoopt dat je nu zekerheid had en nu zijn er toch weer nieuwe onderzoeken. Maar gelukkig dat de echo er goed uit zag! Je hebt het vast wel even benauwd gehad totdat die gemaakt was.

liora

liora

01-09-2010 om 19:47

Fijn

Hoi Berber,
Wat ontzettend fijn. Logisch dat je nu heel moe bent. Ben echt heel blij voor je!

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

01-09-2010 om 20:35

Pfoe

dat is toch wel echt een opluchting, alles goed! Fijn zeg!

Kiki

Kiki

01-09-2010 om 21:57

Jeeeee!

Wat heerlijk dat alles goed is!!!!

Biene M.

Biene M.

01-09-2010 om 22:01

Hee berber

Heb net even dit draadje gelezen, fijn dat de uitslagen goed zijn!

Tirza G.

Tirza G.

01-09-2010 om 22:14

Great!

Lekker genieten!

Tirza

Bastet

Bastet

02-09-2010 om 07:22

Fijn!

Goed nieuws zeg!
Bastet

Tinus_p

Tinus_p

02-09-2010 om 11:26

Kopietje

berber:
"En alles is in orde."
Ah. Kopietje van de uitslagen opgevraagd? Wat is er allemaal getest?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.