Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

kaboutertje

kaboutertje

19-02-2011 om 23:41

Altijd..verhoging/koorts?!

hallo allemaal....

ik heb hier al regelmatig wat berichtjes geplaats over
mijn zoontje...2jaar en8maanden.
mijn zoontje heeft heeft gedrags problemen..dat gaat nu wat beter om dat hij medicijnen krijgt..en hij gaat heel binnenkort naar het kabouterhuis..voor zijn gedragsproblemen
maar er speelt nog iets bij hem en dat is dat hij al een jaar nu regelmatig verhoging/koorts heeft niet elke dag maar regelmatig hij is door de kinderarts binnenstebuiten gekeerd...maar niks kunnen vinden...hij heeft heel veel bloedonderzoeken gehad...en urine nagekeken..laaste keer was afgelopen donderdag...en heeft ook donderdag een hartfilmpje gehad maar dat was vanwegen de de medcijnen wat hij nu krijgt ook dat was goed....vorige jaar zomer zijn ze neusamdelen geknipt..maar ook daarmee ging zijn koorts niet weg...hij heeft afgelopen oktober...een uitgebreid stofwisseling onderzoek gehad...maar ook daar kwam na 3maanden niks uit ...hij maakt geen zieke indruk...hij is juist gewoon altijd helder en actief......
zijn wederhelft heeft dit allemaal niet en is gezond
de kinderarts die ik trouwens echt heel goed vind....weet het ook niet meer en zegt...dat we alles onderzocht hebben en gewoon regelmatig bloedonderzoek moeten doen om te kijken of alles goed blijft gaan en niet stikem een virus er in sluipt...

ik hooop dat echt keer voorgoed wegaat die koorts/verhoging..

ik wou dit even van mijn afschrijven!...
en wie heeft dit ook helaas meegemaakt???

groetjes...kaboutertje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

20-02-2011 om 09:11

Kaboutertje

Ik weet niet hoe hoog zijn temperatuur is, maar kan het niet gewoon zo zijn dat hij van nature een hogere temperatuur heeft?
Dat heb ik namelijk ook. Mijn standaard temp zit boven de 38, soms wel 38,4. Elke dag, zolang als me kan herinneren. Ik voel me er goed bij en neem aan dat het gewoon bij mijn metabolisme hoort.

100%mama

100%mama

20-02-2011 om 09:30

Voor ons herkenbaar

zoonlief heeft al vanaf zijn geboorte "out of the blue" koorts zo hier en daar. Als hij moe is, als hij gehuild heeft etc. Geen aanwijsbare reden verder en vlg de kinderarts slaat zijn thermometertje gewoon wat sneller aan.

kaboutertje

kaboutertje

20-02-2011 om 12:58

Reactie.

hallo allemaal..

bedankt voor jullie reacties!..

berber/ja het is tweeling/zoontje-dochtertje-
ja ik heb toen ook je draadje gelezen.over jou kind met koorst..hoe gaat het trouwens met je kids en het kauwen van eten..gaat dat al wat beter???...ik had je toen een paar tips gegeven...ja ik beken schreef eerst hier onder ander nick..
en hoe gaat nu met je kids ze zaten tog aan de sondevoeding...is dat nu over of nog niet/???...heel vragen hahah....in elke geval sterkte ik weet hoe je zorgen kan maken over je kids mijn 2ling is ook 3maanden te vroeg geboren

afgelopen december kreeg hij ineens een koorststuip...smorgens...112 gebeld gekomen nageken..was verder goed...en van de huisarts kreeg ik een medicijnen om achter de hand te houden voor als het nog keer gebeurt....dat was gelukkig tot nu toe eenmalige...
het is jaar geleden dat tempratuur opeens omhoog ging...regelmatig maar zoals ik zei is hij binnste buiten gekeerd en hebben niks kunnen vinden...mischien moet ik me er ook gewoon bij neerleggen dat het iets is wat gewoon bij hem hoort maar helemaal vertrouwen doe ik het niet...mijn gevoel zeg nog steeds dat er iets is...maar wat?????.......we hebben alles ondergezocht?!....hij maakt verder geen zieke indruk en dat is volgens mij het belangrijkste!!!...

groetjes kaboutertje....

Aard van het beestje

Is het niet gewoon de aard van het beestje?
Ik heb een hete dochter, haar normale temperatuur is iets van 38 graden. Bij haar maken we ons pas zorgen over koorts als ze boven de 40 uitkomt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.