Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zelda

Zelda

12-12-2011 om 21:36

Bij ieder verkoudheidje enorme kiespijn

Herkent iemand dit? Ik heb bij iedere griep, ieder verkoudheidje, maar ook tijdens en na een flinke huilbui enorme kiespijn. Momenteel heb ik een echte griep. Compleet met flinke koorts, hoofdpijn en algehele lamlendigheid. Maar het vervelendst is weer die kiespijn die ik daar altijd bij heb. Het is steeds een andere kies, vaak meerdere tegelijk. Het trekt heel mijn mond door. Ik neem steeds paracetamol. Niet vanwege de griep maar vanwege de kiespijn. Ik heb dit al zo lang ik me kan herinneren. Is er iemand die dit herkent?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

12-12-2011 om 22:33

Ik heb het ook. Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met verstopte holten. Ik ben er wel eens mee naar de tandarts geweest maar die zag geen bijzonderheden.

Fiorucci

Fiorucci

13-12-2011 om 06:59

Klopt

Dat heeft ws te maken met je holtes. Ik ben ooit naar de tandarts geweest met het vermoeden van een flinke ontsteking in een kies, en er was niks te vinden. Later bleken het mijn holtes te zijn. Nog steeds,als mijn holtes opspelen, heb ik soms last van een kies ofzo.

Heb ik ook

als ik koorts heb, krijg ik zere kiezen,ik heb geen thermometer meer nodig )

Irene

Irene

13-12-2011 om 12:33

Ook

Ik heb 2x ontstoken bijholtes gehad en sindsdien heb ik ook bij iedere verkoudheid "kiespijn". Maar het zijn dus niet je kiezen maar de holtes daar net boven waar je eigenlijk last van hebt. Bij die bijholte ontstekingen was de pijn aan mijn kiezen ook echt niet te harden, ik kon toen niet eens meer eten. Ontzettend vervelend, ik heb alleen helaas geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Behalve natuurlijk de boel open houden door te stomen en neusspray te gebruiken enzo.

Zelda

Zelda

13-12-2011 om 13:44

Bedankt

Ik ben dus niet de enige. En ik heb een verklaring. Dat scheelt.
Maar echt een oplossing is er dus niet. Gelukkig begin ik flink op te knappen van mijn griep en gaat de kiespijn ook over.
Bedankt voor de reacties!

Ik denk

...altijd dat het te maken heeft met een verlaagde weerstand doordat je ziek bent. Ik krijg dan namelijk last van alle 'zwakkere' delen van mijn lijf....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.