Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bijwerkingen antidepressiva

Hoi,

Vraagje aan wie hier ervaring mee heeft: ik ben met begonnen met fluoxetine. Vervolgens bleef mijn ongesteldheid iets uit en bovendien voelen mijn borsten vreemd. Ik ging denken dat ik misschien zwanger was (zou wel toevallig zijn maar mogelijk).
Zat dus beetje in de stress, even niet meer geslikt enz. Inmiddels gegoogled en gezien dat pijnlijke borsten een effect van het medicijn kunnen zijn. En volgens mij ben ik nu ook ongesteld geworden. Toch voelt het zo raar... Niet echt pijnlijk, meer dat prikkende gevoel van zwangerschap. Pff halve nacht liggen piekeren en toch ook blij als ik wel zwanger was.. Maar toch niet dus.

Ben benieuwd of iemand deze bijwerking herkent?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn ervaring is

Ik slik citalopram en merk wel dat het mijn menstruaties beinvloed. En elke antidepressieva die ik geslikt heb beinvloed het anders. (drie verschillende soorten gehad). Ik ben zonder AD bv heel onregelmatig ongesteld en met Ad heel regelmatig. Met de ene soort heb ik veel last van lichamelijke pms en met de andere juist van psychische pms. Dus dat je last hebt dat zou kunnen, voor mij zou het geen reden zijn om met de AD te stoppen
Muizemeis

Vertigo

Vertigo

04-04-2011 om 21:54 Topicstarter

Bedankt

Tja, de bijwerkingen horen er natuurlijk bij. Verder ben ik er blij mee, zie draadje hieronder.

Ik had pas 3 dagen geslikt toen ik begon te twijfelen over zwangerschap, vandaar dat ik toen 3 dagen ben gestopt. Toch snel dat ik nu al 3 dagen die prikkende borsten heb als bijwerking. Maar ben echt ongesteld dus het zal wel..

Bedankt voor je reactie in ieder geval !

Vertigo

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.