Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Muizemeis

Muizemeis

20-05-2011 om 14:04

Blaren help

Ik weet niet of dit nu hier thuishoort of bij huis tuin en keuken.
Ik heb van mijnschoenen (met hakjes) blaren gekregen. Maar nu komt het lastige, ik moet dezelfde schoenen komende zondag de hele dag aan. Wat kan ik nu het beste doen zodat ik zondag geen pijn heb en gewoon kan lopen. De blaren zijn nog dicht
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi72

Bibi72

20-05-2011 om 14:20

Blarenpleisters!

Je kan er blarenpleisters op plakken, die helpen wel. Als je zondag nog steeds blaren hebt, nemen de pleisters de druk ook wat weg, zodat je er minder last van hebt.

Geen compeed

Als je die bedoelt met blarenpleisters, want je trekt de blaar mee als je die over een, dichte, blaar hebt geplakt en er weer afhaalt. Kromme zin, maar ik heb eens de fout gemaakt om compeed te plakken over een blaar heen en dat heb ik geweten toen ik de pleister later verwijderde.
Heb je echt geen andere keus dan diezelfde schoenen te dragen?

amk

amk

21-05-2011 om 23:42

Wel compeed

maar die moet je dan ook laten zitten tot ie zelf los laat. En niet los trekken.

Nadeel is dan dat op een gegeven moment de randjes gaan krullen en ze in je panty/sokken plakken. Die randjes plak ik dan weer af met van dat witte papier tape. En 's avonds lekker de voetjes weken in een teiltje water. Om het los laat proces te versnellen.

Merel

Merel

22-05-2011 om 13:23

Wel compeed

Je moet inderdaad blaarpleisters niet lostrekken. Gewoon laten zitten tot ze er vanzelf afgaan. Volgens mij staat dat ook gewoon op het pakje.

Muizemeis

Muizemeis

23-05-2011 om 11:48

Pleister

Ik heb uiteindelijk op een gewone pleister erop gedaan en het is goed gegaan, blaar is zanzelf gekrompen.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.